
Resimdeki doğrumu anne tarafındsko kuzenlerle mi yoksa baba tarafı kuzenlerle mi daha iyi anlaşırsanız?

Resimdeki doğrumu anne tarafındsko kuzenlerle mi yoksa baba tarafı kuzenlerle mi daha iyi anlaşırsanız?
Kuzenlerimin cogu evlendi veya is güç sahibi olduklarından anca bayramlar veya düğünler de görüşüyoruz hamgi kuzenim olursa olsun iyi anlasiyoruz çünkü ara da hasret var sorun yok yani surekli kuzenlerle takilmak bazen kavga cikmasina sebep oluyo
Cevap
5Cevap
Anne tarafı
Baba tarafından olanlarla daha samimiyim. Anne tarafından olanlar sürekli gösteriş yaptıkları için sevmiyorum
Aman aman hepsi benden uzak dursun akraba mı o ney öyle düşman başına
Anne tarafı NET.
2 kuzencharic gerisi bnden en asagi 10 yas buyuk😅
Kuzenlerimin hepsini eşit derecede sevmiyorum
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?