Bara cluba giden kötü kızdır basittir algısı niye var her giden alkol mü alıyor eğlenmeye kafasını dağıtmaya gidemez mi?

Ben alkol kullanmıyorum eğlenmek için gidiyorum alana saygı duyuyorum ama basit kız gib algılanıyor

Bara cluba giden kötü kızdır basittir algısı niye var her giden alkol mü alıyor eğlenmeye kafasını dağıtmaya gidemez mi?
Cevapla