Annem vileda sopasıyla vurdu, sebebi ise yerleri ıslak silmemmiş. Bunun için bir insana vurulur mu?

Elimle tutmaya calıstım sopayı elim gitti o acısını anlatamam. Arada hakaret deseniz hep var. Yok bu zamana kadar neyi başarmışım kapasitem yokmuş ondan 2 yıllık bölüm okumuşum. Malmışım tekrar olursa yine icabıma bakarmışmış. Sıkıldım artık bu durumdan aile böyle olmaz. Bunları yazarken bile utanıyorum. Hatta az arkadasım varmış arkadasım yokmus sevimsizmişim kimse anlaşamıyormuş falan. Hep eleştiri hep eleştiri. Bu benim hayatım ama artık yoruldum önemsenmemekten har vurup har savurulmaktan.

Annem vileda sopasıyla vurdu, sebebi ise yerleri ıslak silmemmiş. Bunun için bir insana vurulur mu?
Cevapla