Çok şanssızım galiba, nasıl daha şanslı ve mutlu olurum?

24 yaşındayım ve üni okuyorum. Hiç arkadaşım yok yani var da pek yakın degiliz senede 1 kere görüstugum arkadaslarim var. Bir tanede sözde arkadaşım olan yalnız kalmamak için mecbur arkadaslık yaptigim siniftan bir kız var ama o kadar sinir bozucu biriki sadece beni elestirir. Hep benden not ister kendi hic bisey yapmaz , kaba , bulustugumuz zaman sadece telefonla konusan asla benimle konusmayan biri yani cok sanssizim arkadas konusunda. Annemse bana hergün kötü sözler söyleyen hep durduk yere beddua eden hiç evden çıkmadigim halde sadece markete gitsem hemen hep gezdigimi söyleyen biri. Her dk bagırır bana hiç güzel bisey çıkmaz ağzından. ben ne istemezsem hep onu yapar inadına. odadan çıkmak istemiyorum sırf annemi görmemek için. Aynı zamanda da hiç sevgilim olmadı. Teklif eden bile dogru düzgün olmadı yani kısmetsizim de. Ve herkes hemen sevgilin yokmu hala vs diyip benimle dalga geciyorlar. Ve bunun gibi bir sürü sey var başıma gelen. hani hayat hepbir iyi bir kötü gider ya neden benim hep kötü veya daha kötü seklinde gidiyor. Herkesin başına biseyler geliyor biliyorum ama sonucta iyi seyler de oluyor. Nasıl daha şanşlı ve mutlu olabilirim?

Çok şanssızım galiba, nasıl daha şanslı ve mutlu olurum?
Cevapla