AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ayna ayna söyle banada diyursundur sen😅😅😅
sen önce yazmayı öğren tipsiz ondan sonra o fındık beyninle laf sokmaya çalış muhattabım değilsin
@Prestige35 Asıl şizofren sen misin ben mi? o kadar kendinle çelişen bir eziksin ki sadece güldüm haline. Peki söylesene o kızın beni gördüğü var mı da böyle konuşmaya o fındık beynine hak görüyor ha? :D Ben 13 yaşındaysam sen kaçsın 8 falan mı? Bu aptallığın başka bir açıklaması yok çünkü.
Yazmayı sen öğret bakalım ama dur sen daha aynaya bakmayı bilmiyorsunki 😅😅😅egodan gözlerin kör olmuş senin😅😅 senin geçtiğin yollarda benim tozum var dikkat ette düşme sakın parktlarda oynamaya devam et 😅😅
İnternette bulduğun 2 kelimelik lafla ve anlamsız bir türkçeyle laf sokulmuyor önce bunu cahilliğin bilsin senin gibi bir aptalla muhattap olduğum için kendimden özür diliyorum. Geçtiğin yollarmış cart curt asndasjncs madem ben aynaya bakmayı bilmiyorum niye kendin senin yolundan geçtim tarzı şeyler diyorsun ki demek ki beyninde ya ciddi bir iq kıtlığı var ya da kökten bir dangalaksın.
La bebeee gece gece hadi başka yerde oyna 😅😅😅 ayak altında ezilme buralarda
kes sesini boş yapma tipsiz
boyum senden uzundur he ayak altında dikkat et sen ezilme 1,50
Heee çocuğum heee😅😅😅
benim de bizukoldunda coni sins izleyip ulan ne sansli adam diyorum 🤣
İşte aranan özgüven helal kız tebrikler güzellik göremeden çatlayan olmuş yorumlara bak 😄
harbiden ya erkeklerin bile zoruna gitmiş malum gerçekler acıtır assşldöascsmak
Sorma gerçekten takdir ettim hep öyle devam hayat ile ancak bu şeklde mücadele edilir dünya güzeli 😄
Ozguveni olsa acik profil yazar. Gizli degil 😂😂
@Cubbeliprof benim profilim de yüzüm gözüküyor canım malum senin gibiler bakıp mastürbasyon falan çeker hiç günah yazdıramam senin gibi fındık beyinliler için
Bak buldun bi tane yalaka ama cesaret edemediği için gizliden yazmış
Gözüküyor demiş gizliden yazmış cesarete bakar mısınız
Salla prestige birbirlerini pof poflar bunlar anca sabaha kadar burada 😂😂
teşekkür ederim ama bu şıklık harbiden beni görmeyip beyinlerinden uydurmaya bayılıyor asdkjasc
Hıhı aynen yalakayım da sana ne oldu yırtıl 😋
Puhahahaha yırtıl falan yazıyor ergenus
Ayenn öyle ergenim bir daha yırtıl
üf boş ver et şunları anonim diye aklınca dalga geçiyor ama kendi kullanıcı adlarında ne isim var ne profil :D ezikler gerçekten
Bırak yazsınlar biz gibi ergenlerle uğraşsın arkdaşlar 😄
canım evladım biz güzel olduğumuzu iddia etmedik. Etsek fotoğraf atarız o çirkin suratını görmek istemiyoruz sen atma o yüzden ne olur
@Prestige35 bana diyorsun da senin de profilin hatta kullanıcı adın bile yok bu kadar iğrenç bir adın var hatırlatırım;)
Senin anonim kufut ediyor bidre 😂😂😂😂😂
İnsan canım olmasın işte ne diyeyim
@Prestige35 Harbiden senin şizofren olduğunu düşünmeye başladım görmeden çirkin diyorsun sadece insanların moralini bozmaya çalışan iğrenç bir yaratıksın insan kelimesi sana iltifat gelir :dd o kadar tipsizsin ki kendi adını bile yazmamışsın bu kadar acınacak bir ismin mi var ailenin sevilmeyen çocuğu ALSŞDÖASĞPÖDWQĞ
@Cubbeliprof cubbeli prof nicke bak asdkjasckjas ailenin sevilmeyen ezik çocukları umrumda değilsiniz hadi ağlayın
Puhahahaha acıdım haline çirkin olduğun hiç iltifat alamadığın için gizliden yazıp iltifat alacaktın ama istediğin gibi olmadı demi akdkmddm iddialıysan at profilini gizliden özür dileyim herkesin içinde. Profilini de kimseye söylemem bu kadar basit
niye size sorum bu kadar battı o kadar mı çirkinsiniz :D atın suratınıza çirkin erkekleri de çatlaşmışım diyim egom tatmin olsun LAWSÖMSDPWSÖDĞWQ o kadar çirkin ada sahipsiniz ki nickinizde adınız bile yazmıyor asjdsjad
@Prestige35 Sen kimsin ki senden iltifat alayım ya da sana bir şeyi kanıtlamaya çalışayım önce haddini bil iğrenç yaratık. Benim özgüvenim yeterince yüksek ama sen gel sesliye instanı ver desem ortalıktan def olabilecek bir ödleksin seni kaileye almamı mı bekliyorsun? :D Tipsiz gergedan seni.
Atmaya cesaret edemedim profilimi demiyor da ağlıyor sümüklü seni
@Prestige35 anandır o sümüklü önce sen profiline koy bakalım demesi kolay beyinsiz sığır
Sende kızın fotoğrafını görmek için daha ne kadar takla atabilirsin merak ediyorum gerçekten
bu kadar çirkin misin be git yorma spor yap bana bunu diyen çocukta kesin 150 kilo tıfıl bir şeydir
İltifat değil özür dileyeceğim ama sende o özgüvendeki ö harfinin noktalarının özgüveni yok işte puahahsjdndjdn
gerçekten demediklerini bırakmadılar :d en fazla bu kadar ağlanabilirdi cidden
YALAKA GİZLİ ÜYE SENİ MUHATAP ALMIYORUM YALAMAYA DEVAM ET SEN BENİMLE MUHATAP OLMA LÜTFEN
Hala utanmadan konuşuyor ya 150 kilo olduğunu itiraf etti bilinç altında az önce yazık ağır yaşamlar
@Prestige35 napsın çocuk senin gibi anon değilim diyip anon hesapların arkasına sığınıp kız fotosu almak için köpek gibi saldırsın mı? :D senin gibi yapmıyor herkes senin gibi hayvan değil
Muhatap almıyorum derken yorumumun altına neden yorum yapıp salyalarını akıtıyor sun hoşt
Ya senin obez fotoğrafını ne yapayım ben canım istersen gerçekten güzel ol seni kapıda paspas yapmam bu kafanla
@Prestige35 ben 59 kiloyum bebeğim boyumda 1,68 ama kız halimle senden uzunum diye zoruna gidebilir yağların dombiş dombiş haraket edemiyorsun şimdi sen :DD
Sinek vızıltısı geliyor hadi yandan abicim sesin gelmiyor
@Prestige35 şimdi de obez dedi ŞLÖSADĞSADÖĞWQ obez olan sensin beyinsiz sığır 1,50 boyunla laf yetiştirme şimdi telefonu annene ver hadi uzaaa
sen benim kafama yorum yapacak son insan değilsin sen önce kendine bak ne çok fotomun meraklısı çıktın :DD bir tane foto atsam tüm sene peşimde köpek olursun şimdi hoşt hadi
La tamam susun artik. Bildirim cubugu kitlendi
Sineklik durum yok gözlerini bahene edebilirsin bu daha mantklı ha gayret foto gelecek mi 😄
Aynen 190 boyuma yetiştin şu an cüce 159 kilo yazacaktın galiba eksik yazdın
biraz daha ağlasın gelir aslşödsalcd
Diğer yalakayla karıştırdın sen beni galiba diyorum ya istersen Jennifer Lopez çık bu canım paspas yapmam kapımda köpek gibi peşinde olacakmışım o ancak 159 kiloluk etini yemek için köpek olurum 1 senelik yemeğim
@Prestige35 ya he he kesin 1,90 sındır 1,50 olduğuna yemin ederim ama kanıtlayamam oda atacak özgüvenin yok o kadar eziksin de ondan :D ben miyim cüce ŞLÖSADOPWQDPWQ gerçekte yanına gelsem 1,50 kalırsın hadi sg
Bak şu an geldi sana ne diyorum sende o popiş olsa gizliden yazmazdın puahahsjdjd obez ilgi manyağı seni
@Prestige35 abi gerçekten birileri senin mesajlarına bakarak üzülür mü sanıyorsun, mesajlarına bakarak kahkaha atıyorum o kadar aptalsın ki asdmascşasşldsa 1,50 sin işte 1,50 ve 150 kilo şimdi foto atarsam yataktan kalkamadığından mastürbasyonu da yapamazsın asdkjnsajkcnsa
Puhahaha sen at bende atacağım fotoğraf ama yemez canım yemez senin gibi obezlerden çok gördük
Diğer yalaka dediğn ne fotoğraf istedi nede diyaloğa girdi sen bir foto için 40 takla attın ayrıca şu an sana özelden yazsın diye kuduruyorsun ha gayret bakalım
Senin gibi varoşlara 31 çekeceğime skmi keserim daha faydalı bi iş yapmış olurum
@Prestige35 beyninde olduğu kadar gözlerinde de sorun var onu anladım ben :D senin kadar kendimle çelişecek kadar aptal değilim merak etme foto atayım diye gxtün tutuşuyo hadi köyüne yallah
Şöyle bir çelişki de var ben nasıl arkdaşa güzellik diye iltifat ediyorsam snin de göremeden obezite demen aynı şey güya gaza gelcek sana mesaj atacak yemez 😄
Fotoğrafı atsın 1 kere bile yazmayacağım kuduruk yalaka senin gibi yalamam ben kanıt diyorum ondan sonra engellerim bu varoşu Allah korusun böyle şizofrenlerden
@Prestige35 varoş kim bu kadar ağlamandan belli :DD kendinle kıyaslama artık sen varoşsun diye herkes öyle olmuyor 40 takla atma abaza uza istenmediğin yerde durucak kadar gurursuzsun
@Prestige35 oğlum asıl şizofren sensin annesi yırtık seni, senin yorumuna mı kaldım ben dangalak herif.
Varoş varoş savunuyor ben ne diyorum isterse dünya güzeli olsun işim olmaz bu varoşla diyorum yalan olduğunu bildiğim için fotoğraf at diyorum ama Varoş kokuşmuş atamayacağı için hahaha bak benden fotoğraf istiyor diyor senin gibi varoşun fotoğrafını ne yapayım kapıya paspas yaparım ancak skjdjfkflsldlflflf
Varoş obezite varlık nasıso2
sana da bir şeyi kanıtlamak zorunda değilim bunu bil 1,90 boyun olsa kendini atardın troll bir eziksin yalanlara da başlamışsın yalancı aslşdösaşld
Tamm madem dünya güzeli olsun işin yok madem sana ne neyin savaşını veriyorsun neyin kafası bu yorum yapmazsın olur biter
@Prestige35 ya çok boş birisin yarım saattir bana aşık falan oldun galiba boş ver git yoksa ananı skicem artık varoşun öz evladı khpe seni
Niye kendimi senin gibi varoşların olduğu yere atayım dibin düşsün diye mi mastürbasyon yap diye mi abaza?
@Prestige35 ulan sen bana kurban ol tipsiz gergedan banane senin fikrinden şizofrenlerin fikrini kaileye almıyorum ben
Bak varoş kimliğini böyle ortaya çıkar * aferin böyle
Kendi fikrini kahale almıyorsun biliyorum zaten
bilmiyorum ki niye bu kadar ağladı ben erkek olsam güya sözde görmeden "çirkin" bulduğum kıza mesaj atma gereği bile duymazdım ama bu dm'yi kıracak neredeyse aşık olmuş bize belli :d
Entelektüel kimlikli ile uğraşmayalım lütfen çok bildirim geliyor 😄
Puajajjajsnd gerçek yüzünü bildiğim için uğraşmayı seviyorum senin gibi obezite varoş ilgi sevici varoşlarla
@Prestige35 ananın * paris kulesi sokarım amından şelale akar kes sesini artık @mına kodumun oğlu ne kafa ütüledin
@Prestige35 yok sen önce yazmayı öğren ilkokul mezunu şizofren seninkini almıyorum ama sen anlamazsın
Puhahahahaha erkek çıktı rıza baba bu
canım kafadan dangalak biri bu yazmayı bıraksa yazmam da malum işte aşık olmuş bana varoşluğun da bu kadarı pess
Benimkini çok güzel alıyorsun sen
@Prestige35 gel instaya ses atayım hadi :d
Sende bana aşık oldun yazmayı bırakamıyorsun belli ama ben obez varoşlardan hoşlanmıyorum deli etmeyi çok seviyorum ama
Valla helal olsun adam emellerine ulaştı tebrikler bro
Sesinin güzel olduğunu iddia etmedin tipini güzel olduğunu iddia ettin akndndndndndndndnd nasıl döneklik bu
@Prestige35 ya kavgada bile zeka gerekiyormuş bunu hep biliyordum da bir insan senin kadar kafadan bunak bir canımsın sahip olamaz, birisini çirkin buldum diye ne kadar ağladın yarım saattir. Anladık 1,50 boyunda cücesin ve 190 kilosun. Yalana ne gerek var? Bu kadar ezik olma. Bir insanı da görmeden şöyle böyle ilan etme çok ezilirsin çünkü karakter ezik..
canımsın* olması lazım canımsın kısmı
üf bu site ne kadar gıcık ya gerizkalı diyorum canımsın yapıyor..
Düzeltmeyi bile yapamıyor biliyorum biliyorum öyleyim
harbiden ne yırtındı KLADMFASÖDĞSAD
@Prestige35 ulan kör cahil, KS yapıyor onu beyinsiz sığır okuman yazman yok onu geçtim bu kadar beynsz misin ya sg
Biliyor site işte
@Prestige35 lan manyak erkeksin dedin kızım diye ses atıcam bu kadar da s@lak mısın, sesim de güzel orası ayrı mesele ama senin sesin gtünden çıkıyordur buda mı zoruna gitti hahasdhasd
Senin için bu çırpınmam kraliçe arım benim seni deli etmekten zevk alıyorum bırak şu yalakayı akdndndndm
@Prestige35 kudur
Götümden çıksa keşke
Kudurt beni Pakize
@Prestige35 belli belli yarım saattir ondan bu kadar kudurdun
@Prestige35 ananın adı pakize kesin. kudurtmama ne gerek var 1 saattir ağlayıp durdun asdlşösalşfs
Ne kudurucam kız çok güzel oluyor böyle
Benle yaptığı bir şey yok kraliçe arım felan sende aramıza hoş geldin kabul ettin demek en son hadi bakalım bırak şu yalakayı bana gel ben daha iyi bir yalakayım kavga ile başlar derim harbi çakalll
@Prestige35 ya he he sg
Bak yalaka nasıl çözdü hemen sherlock maşallah maşallah
tüm amacı başta bana köpek gibi saldırıp sonra seni bahane edip foto almak zaten bunu anlamak bu kadarda zor değil boş ver kudursun
Aynen öyle devam hadi bakalım çırpın nasıl bir sonuca varacaksın ama git artık kendi yorumunun altında havla sıktın seviyene düşemem
Kız fotoğraf atamayacağını zaten biliyoruz açma şu konuyu işte akndndndnd
@Prestige35 sadece zavallısın ya 190 kilosun buda belli hem obez hem de çirkinsin
bunda sidik yarıştırma potansiyeli var boş ver edelim artık o kadar seviyesiz ki
Teşekkürler dünya güzeli
Madem arkdaş kabul etti sizlere iyi geceler
@Prestige35 dombilli
iyi geceler ^^
Hahaha kız çok tatlısın deme öyle
😂😂😂 sanada senin gibi bakanlar var ne yazikki
hiç görmedin beni beyinden dangalaksın herhalde
Gormeme gerek varmiki. Ne kadar guzel olursan ol senden guzelleride sana oyle bakiyor. Aksini idda edemezsin.
dışarıdan düşünen insanlar umurumda bile değil kendime göre benden güzeli yok ben çirkin kızlara diyorum benden güzel kız öyle düşünüp yüzüme derse ağzına ederim sen karar veremezsin buna.
Ben de siskolara bakiyorum rhdmrbjfmf
Aynaya bakabilirsin
ben gayet güzelim istersem fotomu koyar tüm erkekleri kendime köle ederim ama sen öyle değilsin işte o kadar tipsizsin ki kendini koyucak özgüvenin bile yokken benle sidik yarıştırmaya çalışıyorsun :D
Koyamazsın işte bu havalar bundan çirkin olduğun için fake hesaptan böyle biri över diye falan bekliyorsun herhalde şadöföföfçföfömsndndmdmd
dinime küfreden müslüman olsa :D senin gibi tipsiz değilim ben şizofren. 8 yaşında falan mısın
5 yaşındayım seninle yaşıtız ne güzel değil mi
ablacım ben 19 um bu kadar ağlama olur mu foto almak için bir yerlerini de yırtma
Ablacım 27 yazıyor orada koskoca ne ablası puahahh
moruksun o zaman
O kadar da yaşlı değilim kız
Profiline bak.
benim profilim gayet güzel ama sen çok çirkin bir şeysin Allah affetsin
Allah'a söyleyeyim de affetsin. 😄
İyi yapıyorsun
Tamam sensin
Kendinede bak bacim