Bir kız neden kendisiyle arkadaş olmak isteyen bir kızla buluşmak istemez?

Kız çok tatlı bir kıza benziyordu. Arkadaş olmaya çalıştım. Yani kibardım. Kızla 3 kez bir yerlerde buluşmayı teklif ettim. Kız son derece isteksiz. İnsan tanımadığı birinden durup dururken gıcık kapar mı? Üstelik kızın kendisi, bence fizik olarak güzel bir kız... hatta eskiden sürekli ben güzelim, beni kıskananlar çatlasın vs sürekli konuşurdu. Yani garip bir davranış kanımca, ama yine de genel anlamda sempatik olduğunu düşünüyordum. Bir kız durup dururken neden gıcık kapmış olabilir acaba?

Bir kız neden kendisiyle arkadaş olmak isteyen bir kızla buluşmak istemez?
Cevapla