Memleketimdeki tüm polisleri tanıyorum hepsiyle de mesajlaştım bir sorun olur mu?

Zaten tayinleri çıkınca gidecekler de mi
Memleketimdeki tüm polisleri tanıyorum hepsiyle de mesajlaştım bir sorun olur mu?
Cevapla