Neden her yerde çıplak veya çıplağa yakın kadınlar görüyorum ama erkekler böyle değil?

Neden her yerde çıplak veya çıplak gibi giyinen kadınlar görüyorum? Neden erkekler kadınlardan daha giyinikler? Bunu ciddili soruyorum, toplum analizi olarak sürekli düşünüyorum. Bütün dünyada böyle üstelik. Tabii ki öyle olmayan kadınlar ve erkekler de var, onların haricinde soruyorum. Kadınlar sürekli her yerde erkeklerden daha az giyinikler. Örneğin, erkekler şort gömlek giyinirken kadınlar sütyen ve külot gibi şortlarla gezebiliyorlar. Bütün mağazalar sürekli kadınlara çeşit çeşit kıyafet sunuyor ve çoğu yarı çıplak. Erkeklerde böyle bir şey pek yok. Düğünlerde bile kadınlar türlü türlü dekolteler giyerken erkeklerin giyimleri belli. Ben buna anlam veremiyorum. Merak ediyorum ve anlamaya çalışıyorum. Neden böyle?

Abuk sabuk bir üslup kullanırsanız şikayet ederim. Fikrinizi saygı çerçevesinde belirtin lütfen.

Neden her yerde çıplak veya çıplağa yakın kadınlar görüyorum ama erkekler böyle değil?
Cevapla