Neden her yerde çıplak veya çıplak gibi giyinen kadınlar görüyorum? Neden erkekler kadınlardan daha giyinikler? Bunu ciddili soruyorum, toplum analizi olarak sürekli düşünüyorum. Bütün dünyada böyle üstelik. Tabii ki öyle olmayan kadınlar ve erkekler de var, onların haricinde soruyorum. Kadınlar sürekli her yerde erkeklerden daha az giyinikler. Örneğin, erkekler şort gömlek giyinirken kadınlar sütyen ve külot gibi şortlarla gezebiliyorlar. Bütün mağazalar sürekli kadınlara çeşit çeşit kıyafet sunuyor ve çoğu yarı çıplak. Erkeklerde böyle bir şey pek yok. Düğünlerde bile kadınlar türlü türlü dekolteler giyerken erkeklerin giyimleri belli. Ben buna anlam veremiyorum. Merak ediyorum ve anlamaya çalışıyorum. Neden böyle?
Abuk sabuk bir üslup kullanırsanız şikayet ederim. Fikrinizi saygı çerçevesinde belirtin lütfen.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer