İlk evliliğini yapıp ayrılan kişiler açısından ikinci kez evlenmek mantıklı bir karar mı?

O hata ancak bir kere mi yapılır diyorsunuz 😂
İlk evliliğini yapıp ayrılan kişiler açısından ikinci kez evlenmek mantıklı bir karar mı?

O hata ancak bir kere mi yapılır diyorsunuz 😂
Niye hata olsun ki? Bütün insanları eski eş gibidir sanmak ondan vazgeçememiş olduğunu göstermez mi? İnsanlar vazgeçilmez değildir! Kendini vazgeçilmez sanan biri kadar da aptalllı yoktur. Ekliyorum. Eski eşi beş para etmez biri diye veya çözemediği bazı anlaşmazlıklar var diye herkes bir olacak değil. Etrafımda ikinci evliliğini yapıp mutlu olan da var.
Bence ikinciyi geçtim, üçüncüyü, dördüncüyü vs. de yapabilir. Herkes, herkesle anlaşacak diye bir kural yok. Belki de taraflardan biri köprüyü geçene kadar ayıya dayı dedi. Ne bileceğiz ilişki içinde olup biteni?
Bir söz vardı : Yargılamak, anlamaktan daha kolaydır. Anlarsan değişmen gerekir.
Gibi *
Çevremde ikinci evliliğini yaşayan çok insan var çoğu aşırı mutlu daha sağlıklı ilişkileri ve ne istediklerini biliyorlar.
Kendi adıma konuşacak olursam tekrar evlenmeye gözüm yemiyor çünküsü evlenilecek sağlıklı bir ilişki kuracak insan kalmamış gibi insanların kafa yapıları bana artık tuhaf geliyor. Bekar kalmak en güseli 🥳
insan severse beş defa da evlenir
bir tanıdığım vardı bir abi çok severim 3 evliliğinde çok mutlu oldu diğer evlilikleri sorunluydu en sonunda gitti bekar birisiyle evlendi ilk evliliği bekarken ikinci evliliğini boşanmış birisiyle yapmıştı denk olmak için
Sonra gitti herkesin karşı durmasına rağmen bekar birisiyle evli ve çok mutlu oysa herkes ona karşıydı kızın ailesi bile şimdi el üstünde tutuluyor..
mutluluk insanın kapısına ne zaman gelir bilemeyiz ki.
Evlilik öncesi kişiler yapmacık ve olmadıkları gibi göründükleri için sonunda kişiler sürpriz ile karşılaşıyor. Evlenmek nasıl ki hayatta var ise ayrılmak da var ve bazan en doğru yoldur. İkinci evliliğe gelince tabi ki kişi karamsarliktan cikabilirse ve değer bulabilirse tadından yenmez
Cevap
63Cevap
Seven istediği kadar evlilik yapıp boşanabilir. sonuçta hayat her zaman beklenildiği gibi gitmez
Bence mantıklı ama iki tarafında ikinci evliliği olmalı. Şöyle iki tarafta bir evlilik geçirmiş doğruyu yanlışı görmüş neyi isteyip neyi istemediği belli olmuştur az çok bu da daha az hataya sürükler insanı ve çok daha iyi ilişkiler kurabilir bence
Olabilir ya niye olmasın bir kere evlenebilirsin iki kere evlenebilirsin üç kere bile evlenebilirsin yani anlaşamıyoruzsan ayrılırsın seviyorsan ilişki belli bir yere kadar geldiyse evlenirsin hayatın kuralı bu
Yapılabilir. kafanların uyuştuğu, güzel vakit geçirdikleri birine denk gelinirse , ilk evlilikte bulamadıklarını bulmuşlarsa neden olmasın
Evlilik ilk görüşte aşka benzemez sorumluluk ister tabi bide bunları yerine getiremeyenler var kaldiramayanlar var e tabi böyle olunca haliyle insanlar boşanıyor bu sefer arayış içinde oluyorlar yaptıkları 2. Evlilik mantık evliliği zannediyorlar peki mantık evliligide olsa sorumluluk istemiyormu buna siz karar verin?🤷♀️
Olabilir ilk evlilik bir şekilde bitmiştir boşanma olur ölüm olur vs vs evlilik iyi birsey 1. De yapılan hatalardan ders alınırsa 2. Tadından yenmez belkide
Hayatta hiç bir zaman büyük konuşmamak lazım her şey olabilir mesela ilk evliliği berbat olup ayrılmak zorunda kalan bir tanıdığım vardı yıllar sonra 2. evliliğini yaptı şu anda çok mutlu
Mesela ben.1. evliliğim, yani şu an evliyim. Evlendiğime çok pişmanım. Farzetki boşandım,2. evlilik maddi gücüm yerindeyse yapmazdım. Yaptım varsayarsam 1. evlilikte neden şikayetçiysem 2. evlilikte evleneceğim kişiyi çok iyi inceler tartardım. Yani çok zengin, eli bol cimri olmayan, merhametli, saygılı, kibar, sadık, Allah korkusu olan, dürüst, görgülü, zeki biri olmasını isterdim. Bulursan bana yollayın , hemen boşanır , evlenirim😆
Keşkelerimiz…
Çevremden gördüğüm kadarıyla ikinci evliliği yapan arkadaşlarımın hepsi mutlu demek ki ilk evlilikte acemilikler çeşitli hatalar oluyor
Ben ikinci evliliklerin daha saglikli olacağını düşünüyorum. İlkinde yapılan hatalar ikincide yapılmaz kolay kolay.
Evlilik saçma bir şey.. tamamen uremek için uydurulmuş soyun devamı. ikinci evlilik birinciye kendini birinciye ispatlamak. Başka bişey değil.
İlki çıraklık ikincisi ustalık eserim olur ama tabi önce birinci evlilik için manit lazım mcmc
Adam hayatının aşkıyla evlenememis, gitmiş yalnıs biriyle evlenmiş o 2. Olanda yalnış da zaman göstericek onu
Katılmıyorum. İlk evlilikten tecrübe alınmıştır ve ikinci evlilikte daha dikkatli davranır bence herkes.
Aynı şeyi tekrar tekrar deneyip farklı sonuçlar beklemek yanlış çocuk yoksa bilemem hele çocuk varsa büyük yanlış
Çok zor ama ikinci kişi baya uğraşması gerekir ve sevdiğinden net şekilde emin olmam lazım. Yoksa çok zor.
Olmamışsa çok zorlamaya gerek yok sanki ama karşı cinse ikinci bir şans vermek istiyorsanız yolunuz açık olsun.
Kalp sevince mantıklı düşünebiliyormusun ya da ikinci eşinde ömür boyu mutlu olacaksan mantık buna engel olur mu
Babam ikinci evlilik yaptı ve ikinci evliliğinden olma çocuk olarak ben memnunum. Yapmasa ben olmazdım bu kadar basit.
Bı zaman kendini dinleyip ilk evliliğin travmasını da atlattıysa kişi ikinci evliliği yapabilir gayet olağan bir durum..
Dikiş tutmaz ki 1. Evlilikte sarsılıyorsun ister istemez sarsılmasa zaten boşanmaz insanlar...
Sütten ağzı yanan misali 😢
Hiç bir zaman ilki gibi olmaz. İlkinden de iyi olamaz. net.
Ben de öyle düşünüyorum
Bu duruma hata olarak bakmak saçma olur 1. de kötü geçti diye 2. Evliliğinde mutlu olamayacak diye bir şey yok
İkinci evlilik daha iyidir bence. İlk çocuk acemilik kurbanıdır, ikinci çocuk daha ideal yetiştirilir ya; onun gibi düşün.
Akıllanılmadığının göstergesi olabilir, aile veya düşünce yapısından dolayı bi ilişkiyi sürdürmek için evliliğin zorunlu olduğunu düşüniyor olabilir
İlkinden ağzım yandı ikinciyi pek düşünmüyorum
Çokta lazım değil diye düşünüyorum 😂
Bu hayatta her şey biz insanlar için. Büyük konuşmamak gerekiyor.
İnsan denemekten vazgecmemeli herkes iyi değil ama kötüde değil
Doğru kişi olduğuna eminse kişi mantıklı olabilir...
Saygı duyarım ama ikinci de olmadıysa üçüncüye zorlamalarını mantıklı bulmam.
Bence doğal bir şey ama bu kez daha iyi düşünmek gerekir
2 veya 3 olabilir bi sorun görmüyorum. İsteyen evlenir isteyen evlenmez bu da normal bi durum
Genelde 2. Evliliklerin mutlu olma oranının daha yüksek olduğunu okumuştum
Ikinci evliliği yaşayacağın insanlar herşeyin uyumlaysa neden olmasın ki;
Evlilik hata değil ya yanlış ve erken evlilik hata
Ayrılırsam evlenmem, bu yaştan sonra koca lazım değil bana uğraşamam.
Herkes ikinci bir sansi hakeder. Cok takilmamak lazim ilkine
Bilmiyorum tercih meselesi ama evlenebilir neden evlenmesin
Evlenmek kadar boşanmakta doğal ve yine birisiyle bir yola çıkılabilir tabi ki.
Ben kabul etmem 2. Evliliğini benimle yapacak kişiyi. Sürekli eski eşi aklıma gelir , ben kıskancım
İlkler tecrübe sağlar ikinciler isa olması gerekeni
Yani eğer hayat arkadaşı istiyorsa, ilk evlilikten aradığını bulamadıysa neden olmasın.
Normal gayet. Ilkinde kötü şeyler yaşamış olabilir, kimse boşanmak için evlenmiyor sonuçta.
Herkesin hayatına kimse karışamaz :D ahsh Keyifli akşamlar.
O hata bir kere yapılır, en azından bir daha yapılmaya layık olana kadar.🤷♀️
Evlenip ayrılan bir kimse ikinci evliliği yapamaz diye kaide yok
La millet gomlek gibi es degistiriyo sen ikincinin lafini yapiyon. Bisi olmaz evlen gitsin.
Hata olduğunu düşünüyorum evlilik bir nevi altın kafes.
Çocuğu varsa yanlış çocuğu olup 2. kez evlenen insanlara saygım yok doğru bulmuyorum bunu
Yapılabir bir mahsuru yok bence insan severse her şey olur
Vallahi ben şaşırıyorum. Ben daha birinciyi bulamadım millet ikinciyi alıyor, bir de boşuyor. Ders alacağım
Neden mantikli olmasin 2 den sonrasi sıkıntilı bence ama 2 de bir sorun yok akrabamiz 3. Evliliğini yapti yaşı en az 45 var gayet mutlu nasip bu isler
İkinci kişiye güvenip değer vermiş sen olay bitmiştir gözün görmez etrafını ama her şey aşk değil dir özel ihtiyaçları da olabilir
Hayır bende ikinci evlliğimi yaptım 1 acemilik ikinci cidden tecrübe oluyor herkes aynı olmuyor
Büyük konuşmak istemiyorum ama bence evlilik bir kere olmalı
Yoo, tekrar düşünüyorum 😀
Normal karşılıyorum.
1. De bir umut yoksa 2. den beklemesin.
Evliliği çok gereksiz görüyorum
bence çoğu ihtiyaçtan evleniyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?