Kullanacağımdan değil meraktan soruyorum. Hiç kullanmadım zihnimi bulandıracak herşeyden korkuyorum. Yanlış şeyler yapmama sebep olur diye.
Bazı nedenlerden ruhsal olarak en dipteyim ve merak ediyorum. Kullansam tam olarak ne olurdu? Kendimi iyice bir salıp içim çıkana kadar ağlarmışım gibi geliyor yine de pek mantıklı bir şey değil benim için.
Şimdi ergen diyip benim sinirimi bozmayın yaşadığımın binde birini kaldıramayacak insanlar gelip burada saçma sapan konuşuyor. 22 yaşımdayım ve uzun süredir yaşadığım şeyleri kaldırmakta zorlanıyorum. Kafa dağıtıyorum işte gereksiz boş bir soru.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Gereksiz boş bir soru değil bence , bilinçaltın gel birde alkolü deneyelim demiş sana
Bilinç altımı dinlemeyeceğim için sorun yok onu dinlesem bu zamana kadar gelmezdim heralde
Ben de hiç kullanmadım yani bira koladan daha mı serinletici ya da daha mı lezzetli anlamıyorum bana da anlatın
Kolanın nesi serinletici şekerli şekerli
Yemekten sonra iyi gidiyor tabi az yiyince ben Pepsi max ile buz karıştırıyorum çok kola tadı olmuyor zaten buz şart ama hafif sulandırması lazım
En iyisi buzlu ice tea ya da az şekerli ev limonatası
Şeftali değilse severim limonata da güzel naneli olcak ama konu bu değildi biz ne konuşuyoz shsjahzb
Hiçte bile en güzeli şeftali olanı 😂 Dalga geçince bende konuyu saptırdım biraz 😂
Şeftali olmaaaz ağzım buruşuyor ya hazır aldıklarımdan bahsediyorum
Çözüm değil ki zaten millet parasızlıktan kimyager oldu dibi görürsün
Çözüm olmadığını biliyorum da kimyager ve parasızlık ne alaka onu anlamadım
İçkiyi kendileri yapıyorlar demek :)
Yok artık içecek parası yoksa içmesin o da sanki iyi bir şey
Herkes o şekilde başlar zaten ilk zamanlari bir iki bira ile yetinirsin hatta dokunur bile ama sonra alışınca düşmanından bile borç alırsın sonuç olarak tafilacak daha güzel tatlar var alkole kadar
Kokusu bile iğrenç hayatımda hiç alkol kullanmadım yanımda da kullanılmadı ama çok garip bir şekilde kokusunu hemen ayırt edebiliyorum. Belkide gerçekten kullanmadığım için hissediyorum
Şimdiye kadar faydasını gören bir kişiyi duydum o da ne kadar doğru bilemem de Titanic batarken yolculardan birisi tahminen boşa gitmesin diye konyak içiyor ve donmaktan bu şekilde kurtuluyor 😃
içrrken rahatlatır sabah berbat eder
Ben sabah öyle de böyle de dayak yemiş gibi kalkıyorum zaten değişik bir şey yokmuş 😅
ozqman sigara kulkanıyosun
Yoo onu da bir kere denedim çok saçma ağzında iğrenç bir tat bıraktı o kadar ne anlıyorlar anlamadım 1 tane bile içmem
anladım aslında sebebi başka okabilirde uzun konu iyi geceler
Sebebi uykuda huzurlu olmamam saol iyi geceler
Hangi istekle içtiğine bağlı.
Nasıl yani
İçmek rahatlatır seni.
Ben rahatlarsam çokta iyi şeyler olmaz çok doğru bir kararla uzak duruyorum sadece alkol değil ameliyat olmak bile değil narkoz yemek beni korkutuyor kendi kendimi bitiririm
Abartma.
Emin ol abartmıyorum neler yaşadığımı bilsen heralde bu zamana kadar nasıl geldiğime şaşarsın 😂😂😂 Az kaldı zaten
Yorum yapamam.
Bilincimin bulanması beni korkutuyor söylememem gereken şeyleri o anın boşluğuyla oturup anlatırım diye ki bu kesin
Rahat ol.
Akıllı insanı rahatlatır
Ben çok akıllı değilim sanırım
çok akıllı olsak bilim adamı olurduk olduğu bize yeter 🙂
niçin ruhsal olarak diptesin? evde üzüyolarmı seni? baskı altındamısın ara sıra az içki içsen kafan rahatlardı ama çok içmemek bağımlı olmamak şartıyla
Dibe cokturur gram faydasi yok
Dibe çeker, çözüm değildir
Eğlenmeye yarıyor
Eğlenmek için buna gerek yok bence ya
alkol c vitamini dinç turar ;)
Hadi ya 😂 B12 de var mı bende eksik de ☺️
kişiye göre değişir