• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Namaz kılmamanın bir bahanesi olabilir mi?

ProfessorSnape5
ProfessorSnape5 Takip Et
Bilge Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Müslüman biri için.
Namaz kılmamanın bir bahanesi olabilir mi?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hayır Olamaz Hasta Olsa da Kişi Kılmak Zorunda Farz Bi İbadet Çünkü Hasta Dediğim Akıl Sağlığı Olarak Değil Müslüman Olan İnsanlar Ölene Kadar Kılmakla Yükümlüdürler Hem Namaz Kılmak Zor Değil ki Allahu Teala O Kadar Sayısız Nimet Berek Veriyor Bunun Karşılığında 5 Vakit namaz Zekat ver oruç tut diyor Kolaylık da veriyor üstelik Rabbimiz Öyle Merhametli ki 😊 Ama işte Bazı İnsanlar Nankör Varsa Yoksa Eğlence Orasını burasını Açmak Müslüman olup da Bu haram Günahları işleyenlere Söylüyorum Değer mi Geçici Mekan için dünya geçici Ömür Sayılı

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Toplumsaluçurumlar
    Toplumsaluçurumlar Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu tür sorulara neden müslüman olmayanlar atlar, anladık inanmıyorlar bir şey demiyoruz rahat olsunlar: )

    (Kendim için konuşuyorum: Şüphelerden dolayı, dinden uzaklaştım; tekrardan namaza başlayacağım inşallah)

    0
    13 Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Şüphe iyidir
      Şüphe hep iyi midir hayir
      O zaman Şüphe ne iyidir ne kötüdür Şüphe şüphedir
      Bende şüpheliyim

      Yorumla
    • heyokha
      heyokha
      +1 yıl

      Müslaman olmayan birinin belki bu konuda senden daha fazla okumuşluğu olamazmı?

      Yorumla
    • Toplumsaluçurumlar
      Toplumsaluçurumlar
      +1 yıl

      @heyokha Güzel yorum yapanları takdir ederim, saygısızca yorum çok fazla.

      Yorumla
    • Toplumsaluçurumlar
      Toplumsaluçurumlar
      +1 yıl

      @professorSnape5 tam teslimiyet için şüphe şart, uzun yıllar şüphesiz yaşayacağımı düşünmüyorum. Dinden çıkmak yerine, din içerisinden eleştirmek, sorgulamak daha mantıklı geliyor bana.

      Yorumla
    • FreakM
      FreakM
      +1 yıl

      Aslında, direk sorunuza cevap verecektim. Daha iyi analiz etmek için, diğer yorumlara göz attım. Bu yorumunuz çok felsefi ve doğru. İman edene kadar sorgulamak iyidir. İman ettikten sonra sorgulamak, tekrar dinden çıkmaya sebep olabilir. Dindar bir aile ile, dini yurtlar vs ile başladım, dini öğrenmeye. Fakat hep şüphelerim, sorgularım vardı. Dini cemaatleri, mezhepleri, tarikatları tanıdıkça, dinden soğudum. Ateizm in, deizmin, Budizm in, Hristiyanlığın koridorlarında girip çıktım. Ne zaman ki Kur'an-ı Kerim'in mealini ; akıl, mantık, idrak, vicdan ile hikmetini anlayarak, düşünerek okudu isem, ancak o zaman % 100 imana kavuştum. Rabbime sonsuz şükürler olsun. Dilerseniz, kafanızdaki sorulara ; Allah rızası için, bildiğim kadarıyla cevap vermeye çalışırım.

      Yorumla
    • Toplumsaluçurumlar
      Toplumsaluçurumlar
      +1 yıl

      @FreakM soruyu soran arkadaş çok zeki birine benziyor, aklındaki şüpheleri gidermek çok güzel bir davranış olacaktır sizin için.

      Yorumla
    • FreakM
      FreakM
      +1 yıl

      Eğer yanlışlıkla sizin yorumunuzu altına tıkladı isem, çok özür dilerim. Cevap sizden gelince, bir an ' sizin yorumunuza cevap verdiğimi' düşündüm. Ben de, benzer sorunları, şüpheleri yaşadım. Maalesef elimden tutan olmadı, hakiki anlamda. Herkes kendi görüşünü, benimsemek derdinde. Fakat Kur'an-ı Kerim'in istediği şu ; düşünün, sorgulayın, sorun, analiz edin, öyle inanın... Ne harika bir üslup... O günden beridir, Allah ın Vahyini anlatma sevdadındayım, her isteyene. Umarım, bu beyefendi de, hakikate erer. Buna vesile olabilirsem, ne mutlu bana.

      Yorumla
    • Toplumsaluçurumlar
      Toplumsaluçurumlar
      +1 yıl

      @FreakM yok özür dilemenize gerek yok, anladım soran kişiye yanıt verdiğinizi. Allah sayınızı arttırsın; kırmadan, güzelce dini anlatan insanlara hayranım.

      Yorumla
    • FreakM
      FreakM
      +1 yıl

      Peki, teşekkür ederim. Amin 🤲 Güzel temenniniz için.. Aslında bu üslup, her Müslümana farzdır da çoğu kimse bilmiyor. En' * 108. Ayet 'Allah' tan başka şeye inanan kimseye hakaret / küfür etmeyin ki, onlar da haddi aşarak, size, Rabbinize hakaret / küfür etmesin ' der. Bu her Müslümana farzdır. Ayrıca güleryüzlü olmak, sabırlı olmak, iyiliği emretmek, adaletli olmak gibi yüzlerce farz var da, maalesef bunları hep makaslamışlar. Sizin de bakış açınız, oldukça makul. Bilerek sorgulaması tavsiye etmişsiniz, bu çok doğru. İlk mesajınıza da, namaza tekrar başlamaktan bahsetmişsiz. Bu beyefendi gibi, size de vesile olmak isterim. Karar, tamamen sizin tabii ki.

      Yorumla
    • Toplumsaluçurumlar
      Toplumsaluçurumlar
      +1 yıl

      @FreakM başlayacağım, kararlıyım inşallah bu sefer; teşekkür ederim yine de🌸

      Yorumla
    • FreakM
      FreakM
      +1 yıl

      Estağfurullah, rica ederim. Allah'a % 100 iman etmedikçe, maalesef namaz da bırakılabiliypr, kadere dair şüpheler de olabiliyor, dinin emirleri de sorgulanabiliyor. Bütün bu şüpheleri, sorguları tek tek yıkmadıkça, huzur bulamadım. Şeytanlar, bu eksik / yanlış bilgi kodları ile vesvese verir. Bunları silip, doğru bilgi kodlarını yerleştirmek gerekir. En sonunda, Rabbime şükür hepsini yendim. İnşaAllah siz de, kalbinizdeki ihlaslı niyetlerini göre yaşarsınız. Rabbim, kalbinize göre yaşamayı nasip etsin, yolunuz daki her engeli kaldırsın. 🤲🤲

      Yorumla
    • Toplumsaluçurumlar
      Toplumsaluçurumlar
      +1 yıl

      @FreakM xperim yetersiz, ben size bir şey soracağım da, istek atıyorum. Müsait olursanız tabii ki.

      Yorumla
    • FreakM
      FreakM
      +1 yıl

      Elbette, sorabilirsiniz.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

4

Cevap

  • heyokha
    heyokha Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    kitabınızda FARZ'ları birebir uygulamanız emir ediliyor.. Yaratıcınız bahane kabul etmiyor. Hastalık haricinde

    1
    12 Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Keşke yaratıcı ile biraz sohbet etme şansım olsaydı öyle uzaktan olmuyor

      Yorumla
    • heyokha
      heyokha
      +1 yıl

      Vahiyle Kitap yollamışya size? onun sözü işte..

      Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Kurana saygısızlık etme niyetinde değilim ama bana yetmiyor onu görmek konuşmak istiyorum

      Yorumla
    • heyokha
      heyokha
      +1 yıl

      dört büyük kitabın hepsini okudum, peygamberler bile kendisini görememiş..

      Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Biri görmüş

      Yorumla
    • heyokha
      heyokha
      +1 yıl

      tabi Allahla konuştuğunu vaaz olarak veren bir tane yobaz vardı.. ne günlere kaldık

      Yorumla
    • heyokha
      heyokha
      +1 yıl

      kimmiş o?

      Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Miraç

      Yorumla
    • heyokha
      heyokha
      +1 yıl

      Hadisleremi inanıyorsun yoksa Kuran-ı Kerim'emi? Hadislere inanıyosan o zaman Allah neden kitabında hadis gibi bir açıklamalarda bulunmadı. Kutsal kitabınız derki ; biz size okuyun ve anlayın diye akıl verdik..! HADİS?

      Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Kuranda defalarca resule itaat edin diyor ikisi aynı şey

      Yorumla
    • heyokha
      heyokha
      +1 yıl

      neyse kardeşim herkesin inancına saygım var normalde bu konularda tartışmaya girmek istemiyorum ama birden yazıverdim işte.. babam gibi cumadan cumaya müslüman olma. tüm emirleri eksiksiz uygula.. ben cehennemde yanarken sen cennete sefanı sürersin.. iyi akşamlar.

      Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Yorumların için sağol
      Uzun meseleler bunlar
      Ben çözebilmiş değilim ki sana anlatayım.. iyi akşamlar

      Yorumla
  • Gül-iahsen
    Gül-iahsen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Olmaz. Biri kılmaması için şu özelliklere sahipse kılmaz:Deli, sabi çocuk, zihinsel engelli, hayvan..

    0
    18 Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      İnancımız sağlam değil demek ki çünkü kılmıyoruz

      Yorumla
    • Gül-iahsen
      Gül-iahsen
      +1 yıl

      Sağlamlaştırma faaliyeti yapmak için ölmek mi gerekir?

      Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Allahin varlığına inanmak gerekir

      Ama inanmakta güçlük çekiyorum

      Yorumla
    • Gül-iahsen
      Gül-iahsen
      +1 yıl

      Peki sizce sadece kendinize bakınız, sizi bu kadar donatarak dünyaya getiren kim olabilir. Annenizden önce kim buna karar verdi de burun kulak verdi, kim o kusursuz düzeni yaptı. Sanat sanatları anlatır. Kusursuz kâinat asla kendi kendine olmaz. Değişken ve sürekli ölüp dirilen çiçeklerle dolu olan doğa mı yaptı bunları elbette akılda bunu kabul etmez. Bir ilaha dayandırır.

      Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Belki bir yerlerde vardır bir yaratıcı
      Ama biz umrunda değilizdir

      Yorumla
    • Gül-iahsen
      Gül-iahsen
      +1 yıl

      Nerden biliyorsunuz? Eğer umurunda olmasanız şu an hiçbir organınızın hücrenizin mesai yapmaması bitik olması gerekirdi. Hayatımda Rabbimin izlerini çok gördüm ben.. Kısık sesle içimden geçirdiğim bir haykırışı ı hiç beklemediğim anda önüme çıkardı.. Nasıl umurunda olmayalım. Düşünün bir bina kurup ona bakmamak saçma olmaz mı? Olur. Yani dünyayı yaratan her daim müdahalesi olsa o zaman elmasla kömür farkı ortaya çıkmaz. Ödülün cezanın anlamı olmaz. Ha Allahın ihtiyacı var mı bunlara yok sadece şu biliyoruz ki malik mülkünde hüküm sahibidir biz onu hesaba çekemeyiz o bizi çeker.

      Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Ben bir makine yapar onu kendi haline bırakırım. Her an müdahale etmeliyim diye bir şey yok.

      Ben dualar ettim kabul olmadı. Yardım istedim etmedi. Üstüne belalar arttı. Diyeceksin ki duan senin için iyi değildi ama benim karnım bu laflara yok. Kendimizi kandırmaktan öteye gitmiyoruz.

      İhtiyacım olduğunda nerde o? Ben boğulmak üzereyim bir işaret bir şey istiyorum. Üstüne belalar artıyor. Bu gidişle boğulacam zaten.

      Yorumla
    • Gül-iahsen
      Gül-iahsen
      +1 yıl

      Peki şu soruyu sorayım size siz mi Allahsınız dileyip hüküm veriyorsunuz o mu?
      Duam kabul edilmedi demedikçe dua kabuldur. Bir de kabul oluş tarzını nerden biliyorsunuz? Siz gözünüzle baktığınız her yeri arkalı önlü görebiliyor musunuz? Örneğinizdeki makine ne yaparsa yapsın het koşulu ve yolu hareketi bilme ve onu değiştirme hakkınada sahipsiniz değil mi? Onu kaderine bırakmak yaptığına umur dışı olmak yapanın emeğine saygısızlıktır

      Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Nerde dualarım. Eğer kabul olsaydılar. şu an burada olmazdım. Doğru güç sahibi olan o ama bize de sonsuz ihtiyaçlar verip dua etmemizi istemiş. Dualarımın karşılığını alamıyorsam ne anlami var dua etmemin ibadet etmemin.

      Bende beni umursayıp umursamadığını bilmiyorum

      Ben kendimden bile nefret ederken. Bu canı bile taşımak istemezken her şey için sabahtan akşama kadar yalvaracak miyim ve elim boş kalacak belki bu kibirdir diyeceksin. Ama hayır yorgunluk bu. Ölümü bile isteyemiyorum arkasından ne geleceğini bilmiyorum her yeri tuzaklarla döşemiş.


      Yorumla
    • Gül-iahsen
      Gül-iahsen
      +1 yıl

      İsyan bir şey kazandırır mı? Kime ne kazandırmış isyan? En fazla belalara maruz kalan en fazla dikkate alınandır aslında.
      Bir kötülüğün kötülük olduğu sonucu itibariyledir. Belki biraz dişinizi sıksanız çok daha farklı kapılar açılacak nerden biliyorsunuz yarını?

      Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      İsyan en azından dürüstlüktür. Gerçeğe ulaşma çabasıdır.

      Bugüne kadar dişimi sıkmaktan başka bir şey yapmadım zaten. Ama çok az kaldı. Çok yakınım. Az buçuk imanımda kurtarmayacak beni. Sahibine teslim edeceğim canı.

      Yorumla
    • Gül-iahsen
      Gül-iahsen
      +1 yıl

      İsyan dürüstlük değil iradesizliğin ispatıdır. Kişi kendine acımazsa kimse onu acımaz. Allah merhamet sahibidir. Sizin dert dediğinize şükreden milyonlar var. Yanlış olmasın kusura bakmayın küçümsemiyorum. Sadece bir üst bakmaktan kendimizi göremiyoruz. Ben de çok dertli biriyim bu dertlerinden dolayı isyan mı etmeliyim yoksa bunun çözümü için uğraşmalımıyım? Ümit şeytanın en güzel silahıdır. Sonsuz hayatta inkarı bedeli ağırdır. Bunu taşımaya değer mi? Az bir acı mutluluğu daha iyi idrak ettirir.

      Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Sen güzel kalpli bir insansın. Emek verdin içimdeki şeytan ile mücadele ettin ben ona yenildim. Çünkü ona hak verdim. Bunun yanlış olduğunu biliyorum. Ama artık çok doldum en az yaşamak kadar ölmekte istiyorum. O derece ümitsiz bitkinim. Allahin yardımına çok ihtiyacım var. Ama bana bela verenden yardım istemek... Kırgınım. Kızgınım.
      Daha iyi hissetmiyorum. Nihayetinde nereye varacağım bilmiyorum ama artık ben ışık görmüyorum. Yaratan fantezilerine devam edecek. Böyle bir dünyada yaşamak istemiyorum bende.

      Bütün mesele artık bitir bu Azabı dediğimde bitmemesi. Bende bir insanım bir yere kadar dayanabilirim... ve son demlerimdeyim.

      Yorumla
    • Gül-iahsen
      Gül-iahsen
      +1 yıl

      Lütfen böyle düşünmeyin 😪

      Yorumla
    • Gül-iahsen
      Gül-iahsen
      +1 yıl

      Pes etmeyin. Lütfen..

      Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Söyledikleriniz aklimda. Demek istediklerinizi anlıyorum. Elimden geleni yapacağım. Bende kendimi anlamaya çalışıyorum. Benim işim yaradana kalmış. Ondan yardım istiyorum. Gorusleriniz için müteşekkirim. İyi akşamlar

      Yorumla
    • Gül-iahsen
      Gül-iahsen
      +1 yıl

      Çok sevindim 😊🙏🏻 Rabbimden sizin için yardım isteyeceğim İnşaAllah. Her gece sonu aydınlık tutulması vardır

      Yorumla
    • Gül-iahsen
      Gül-iahsen
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Yüce_Türk
    Yüce_Türk Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 506 cevap paylaştı.

    Usta zaten cehennemi garantiledik küçük yaştan

    0
    0 Yorumla
  • Ghostian
    Ghostian Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Cennette taze memeli huri istiyorsa kilmali tabii ki

    0
    1 Yorumla
    • Yüce_Türk
      Yüce_Türk
      +1 yıl

      Bu yorumun beni çok fena etkiledi yarın sabah başlıyorum :D

      Yorumla
  • kukusalgazmüptelası
    kukusalgazmüptelası Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    havam da değilim

    0
    2 Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      Hangi havadasın

      Yorumla
    • kukusalgazmüptelası
      kukusalgazmüptelası
      +1 yıl

      uzun

      Yorumla
  • BakirBirBey
    BakirBirBey Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 618 cevap paylaştı.

    evet deistim kılmıyorum iyi akşamlar :D

    0
    2 Yorumla
    • ProfessorSnape5
      ProfessorSnape5
      +1 yıl

      İyi akşamlarda
      Müslüman olan dedik
      Hattı meşgul etme

      Yorumla
    • BakirBirBey
      BakirBirBey
      +1 yıl

      müslüman olarak kolay kolay bahanen olamaz hastaneye acil yetişmen gerekiyorsa (bu bi yakının için gitsen de bahane değil ihtiyaçtan dolayı gitmen lazım). ya izin verilmeyen bir yerde olman lazım ya da savaş halinde. bunların dışında kolay kolay yok

      Yorumla
  • Kürkçüdükkanıxx
    Kürkçüdükkanıxx Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Olamaz

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Namaz kılmamanın bir bahanesi olabilir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Namaz kilmamak gunah mi? 21 cevap verildi
Namazdan sonra dua etmemek günah mı, dua etmeden sadece farzı kılmak olur mu? 4 cevap verildi
Dua etmek istememek icten gelmemesi gunah mi acaba? 9 cevap verildi
Namaz kılmak mantıklımı? 6 cevap verildi
Adetliyken neden namaz kılınıp, oruç felan tutulmaz? 11 cevap verildi
Namazdan sonra dua etmeyi içimden gelmiyorsa sırf kabul olmuyor diye bırakmak günah mı? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨