Yaşım 19.
Üniversiteyi geçen sene bıraktım. Bölümü severek gittim fakat soğudum orada sonra bunalımlar psikolojik sorunlar vs. bıraktım. Konumuz bu değil aslında.
Ben bıraktım ailem hoşgörü ile karşıladı ve beni işe soktular. Sigortam var asgari ücret alıyorum iyi güzel. Fakat hiçbir zaman o maaşın yükselmeyeceğini veya yükselse bile taş patlasın 7k olacağını biliyorum. İş ne rahat ne zor, ortamdaki insanlarla da aram iyi, zaten geneli 30 yaş üstü insanlar, insan ilişkilerimi olabildiği kadar iyi tutmaya çalışıyorum.
Fakat ben bu şekilde ölemem. Ömrümü çürütüp, sonra da primim dolsun günüm gelsin vs. şeklinde bekleyemem.
Fakat ne lise mezunu olan ben ne yapabilirim? Sosyal bir insan değilim, yazılım ile de ilgilendim fakat sevmiyorum.
Fiverr gibi freelance platformlara da baktım olmadı.
Benim hayalimda hep 10k+ maaş vardı. Tabii enflasyonu da hesaba katarsak şu an o maaş 15k falan.
Tavsiyesi olan, şu işe gir o maaşı bir süre sonra alırsın dediğiniz işler vs.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer