Çalışıyorum fakat bu şekilde ölmek istemiyorum, ne yapmalıyım?

Yaşım 19.

Üniversiteyi geçen sene bıraktım. Bölümü severek gittim fakat soğudum orada sonra bunalımlar psikolojik sorunlar vs. bıraktım. Konumuz bu değil aslında.

Ben bıraktım ailem hoşgörü ile karşıladı ve beni işe soktular. Sigortam var asgari ücret alıyorum iyi güzel. Fakat hiçbir zaman o maaşın yükselmeyeceğini veya yükselse bile taş patlasın 7k olacağını biliyorum. İş ne rahat ne zor, ortamdaki insanlarla da aram iyi, zaten geneli 30 yaş üstü insanlar, insan ilişkilerimi olabildiği kadar iyi tutmaya çalışıyorum.

Fakat ben bu şekilde ölemem. Ömrümü çürütüp, sonra da primim dolsun günüm gelsin vs. şeklinde bekleyemem.

Fakat ne lise mezunu olan ben ne yapabilirim? Sosyal bir insan değilim, yazılım ile de ilgilendim fakat sevmiyorum.

Fiverr gibi freelance platformlara da baktım olmadı.

Benim hayalimda hep 10k+ maaş vardı. Tabii enflasyonu da hesaba katarsak şu an o maaş 15k falan.

Tavsiyesi olan, şu işe gir o maaşı bir süre sonra alırsın dediğiniz işler vs.

Çalışıyorum fakat bu şekilde ölmek istemiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla