22 YAŞINDA Bİ KADIN OLARAK ZORBALIĞA UĞRAMAK?

22 yaşındayım saçma sapan bir doğu şehrinde yaşıyorum, sayılı arkadaşım var onun dışında kimseyle konuşamıyorum bile insanlar (akranlarım) çok kaba davranıyorlar.
Yok işte seni yanımda mı gezdiririm sen anca başka işlere yararsın falan lafları.
Bunları duymaya sırf bu şehirde yaşadığım için mecbur muyum benzer şeyleri yaşayan var mı
22 YAŞINDA Bİ KADIN OLARAK ZORBALIĞA UĞRAMAK?
Cevapla