Güncellemeler
+1 yıl
kış gelsin artık bari offf
Güncellemeler
+1 yıl
Kurtköy Pendikteyim arkadaşlar. E yuh şimdi de havai fişek atıyorlar ☹️☹️☹️☹️☹️
araba sesi motor sesi. çıldıracam.. başım ağryor. siz nasıl bir bölgede yaşyorsunuz? bunlarla uğraşan var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
E5 kenarında bir evde oturmama rağmen cephe nedeniyle çok rahatım ya genelde köpek havlama sesi oluyo geceleri onun dışında bı ses duymuyorum araba falan
Lanet olsun aynı dertten muzdaripim ama ölmezsem seneye bu zamanlar kurtulacam
İstanbul'da mısın
Gebze
Bu sebeple sessiz yerde kendime villa yaptım. Mis gibi yaşıyorum.
oh ne güzel. neresi orası peki
Prensip gereği yer söylemiyorum başkan 😀
Sakin bir ilçede İstanbul'da
Taşın oradan
yeni taşındm buraya zafen ya
Valla gürültüden yaşanmaz
kışın ennazından her yeri kapatyoruz
Gel erenköy, burası sessiz, dingin
oraların sessiz olmasına da şaşırırm. caddeye uzaksan güzeldir ama.
Sakin bir sokaktayım
Dibimden metro geçiyor düşün
sen neredesin
Beyoğlu İstanbul.. Yenikapi metrosu
Pendik topselvi deme sakın 😂 orada bazuka bile atabilirler hahahha
Yol yenişehirdeyim. Esasından baya iyi yerler burası. Kitlesi de fena değil. fakat cadde üzerindeym. Ama şu havai fişek olayını ben de anlamadım 😂 geçen gece saat 2 motorcular yarışıyor. Derken kaza geçirdiler. Ambulans geldi filan
Sende bigun balkondan torpil atsana 😂😂😂😂
Yak at mk yansın her taraf sessiz kalma anarşi yarat 😂 ben bigun aramızda kalsın metro geçerkenkagit meyve suyunu fırlattım metroya
tam motor yarışı yapanlara atabilrm.
ne kadar büyük bir eylem yapmışsn öyle 😂😂 meyve suyu
Sana bi fikir sjshsh motor yarışı yapıyorlar diyorsun ya 😂😂 motorcular sıvı yağdan çok korkar.. Koy yumurta poşetine salla. Mk kaysın düşsün petevenkler
valla tam şu an yapıyorlar. şaka bir yana cinnet geçirecem. bir de bugün baş ağrım da var☹️
Burdada atmaya başladılar mk havai fişeğini 😂 ama benim burada güzel deniz manzarası var güzel görünüyor
https://www.hizliresim.com/czt9vc4
Baş agrina çok etkili bir cosumum var ama denermisin bilmem
ağrı kesici mi? oo orada niye atıyorlar neyin kutlaması yahu bu saatte. yeminle motor kullananlardan nefret ediyorm artk. bir de bağıryorlar. dibimde futbol sayahı var onlar bile bu kadar bağırmadı. .
Ağrı kesici değil.. Patatesi al böyle disk gibi kes iki tane anlina koy bağla. 5 dakikaya almazsa ağrıni maks 10 dakika ben burdayım o torpili benim götime sokabilrisin 😂😂😂
Burası paso gece kulübü teras.. Araplara şaklabanlık olsun diye atıyorlar. Bazen teknelerden atıyorlar
patatezm yok ki be ☹️ soğan olur mu
Sohgan olmaz deli sjshsh korkarsın çok pis haha
Getirden soyliim gitsin sana 😂😂😂
https://www.hizliresim.com/b1zijqa
uyumuşum bir şekilde, geçmiş ağrı da neyse ki 🙂 orası tam metronun geçtiği yer mi? allahtan metro her saniye geçmez
Baş ağrısından ben neler çektim neler 😂. Sürekli ağrır mı?
yok, migrenim yok. dün baya aç kalmıştm mide rahatsızlığından dolayı. açlık da baş ağrısı yapar bilyorsun. e üstüne gürültüçekilmez oluyor. şöyle bir köyüm olsa da kaçıp gitsem bir ay filan ☹️
Aynende onları diyecektim sana kesinlikle kendini aç birkwnma öğün atlama ve çok su icmelisin. Ben yıllarca hep aksmw olunca baş ağrısından ne Bi ortama girebilen ne konuşan ne yaşamayacak enerjisi olan biriydim. Hep baş ağrısından neyseki öğün atkamayarark ve en önemlisi scoookkk şu içerek bunun üstesinden geldim ya
Koyun yoksa koy gibi yerler var 😂😂😂
Bu arada.. Evet metro ile aramda bir sokak ve bir bina var. Cama çıktığımda esnedigimi bile görüyorlar sabahları metrodakiler. Bazen çıplak geziyorum korkuyorum haha
Esenyurt da yaşıyorum. Çok huzurlu Bi yer anlatamam
ironi mi
Evet
gemi ve kopek sesleri
İstanbul galiba
evett
Bende İst ama şükür benim mahalle sessiz bazı yakınlarım cadde kıyısında oraya gidince bende uyuyamıyorum
işte bende caddedeyim.
Alismissindir baya ben sessiz sakin yazlık yerde büyüdüm yerinde olsam tirlatirim
bu alışmış halim işte.
Aga cadde kenarı hem pahalı hem gürültü sen taşın oradan
Hatta evleri degiselim benim işim oraya daha yakın 🙂
ben yeni taşındım buraya sorun orada
Geçmiş olsun hayırlı olsun
teşekkürler, tek sorun şu gürültü
semt neresi
Pendik
☹️☹️☹️
Aynı durumdan muzdaripim
Kesin İstanbuldasın
evettt
Hangi semt
pendik
Mahalle neresi. Pendik canlı bir semt bir kaç defa gelmiştim. Her yeri çok kalabalık
Yenişehirdeyim ben daha kuzeyde. cadde üstündeym sorun o. yoksa her yer site sadece.
Yenişehir. Kalabalık yer. Islek bölge durduran bilmez. Gurultu olması normal
artık İstanbul'da kalabalık olmayan tek bir yer kaldı mı ki. oturduğum sitede hangi milletten ararsan var. ruslar ukraynalılar zenciler yok yok. her gece motorla yarış yapanları mı istersin sabah akşam geçen arabaları mı..
Az çok bilirim o bölgeyi. Hareketli bir ortam. Gürültü kaçınılmaz. Site de olsa etrafından etkileniyor haliyle. Başka yerlere kaçmak gerek
köyüm olsa gider otururdum yazn da yok
Bizim köye git kimse yok. Sakin😊
şu an sessiz sokak
Yok bende