En yakın arkadaşın evleniyor. Düğününde ne takarsın? 👀

#Düğün #Takı #Evlilik
En yakın arkadaşın evleniyor. Düğününde ne takarsın? 👀

#Düğün #Takı #Evlilik
En yakın arkadaşım evlendi, küçük altın taktım bileklik şeklinde yaptırıp 😅
Sonra annem gördü beğendi, bana ve yengeme de yaptırdı.
Küçük altından bileklik yaptırma furyasına ailecek katılmış olduk.
Ah bu durum başıma gelecek. En yakın arkadaşım Eylül ayında evleniyor en büyük hediye yanında olmam dedi ama bakalım:) Belki bir bilezik takarım güzelliğe.
Benim de Eylül’de, aynı düğün olmasın 🤣
İzmirde dersen şok olurum B:)
Yok değilmiş o zaman 🤣
Kafayı takarım o evlendi ben evde kaldım diye kıskançlık krizine girerim 🤪Şaka şaka.. Elde ne varsa onu takarım biraz da benim maddi durumuma bağlı.
Yakın arkadaşım şu an nişanlı, yakında istemeye gidecekler. Takı için diyorum ki, "evlenme, benim o gün kesin işim çıkar ve gelmem" fdghfdhg
Cevap
24Cevap
Bir şey takmazdım
Pastamı yer kolamı içer gelirim diyorsun 🤣
Aynen yer giderim sonunu da beklemem :D
En yakın arkadaşlarıma çeyrek taktım hep şimdiye kadar
Fazlası şovdur
Aynen öyle
Bana ne takıldıysa o.100 TL taktı ben de 200! takarım şimdiki paraya göre. Bir arkadşaım çeyrek takmıştı düğününde çeyrek taktım. Bu işler böyle dir
Alacak kadar zengin olursam gerçek; olmazsam da oyuncak yeşil renk supra mk4 sözüm var djdjdjd.
Altın takılır.
Yükseklik seviyesini düşünürüz bir ara. 😅
Bana ne taktıysa onu.
Eğer ilk ben takacaksam gram altın yeterli.
İmkanıma göre bilezik taktığım da oldu, yarım taktığım da oldu çeyrek taktığımda..
Beşi bir yerde takmam ama bende çeyrek takarım. Tr şartları
ben çoğuna çeyrek taktım şu an evlenen olsa gene çeyrek takar mıyım bilemedim 😀
Hiç bir şey takmadim evlendi evlenme dedim okulu bıraktı evlendi hala sinirleniyorum
100 TL yeterli olur ben zaten evlenmeyecem niye altın takıp zarar edeyim
İmkanım dahilinde değerli bir şey takarım. Bileklik şık ve zarif mesela
Elime ne geçerse o an onu takarım. En yakın arkadaşım ise zaten sorun etmeyecektir.
En son pandeminin hafiflediği dönemlerde gittim ve tam altın taktım çünkü en iyi dostumdu.
Önceden bilezik künye falan ama şu an anca bi çeyrek altın
Bunu hiç düşünmedim soracağım ona bakalım ne ister.
ben kimseyle o kadar yakın değilim.. herkes gibi oda anca çeyreğini alır
Kimsenin düğününe gitmem bundan sonra. Zırnık yok kimseye
eskiden bi çeyrek takardım artık evlenmesinler bi zahmet
Ceyrek altin takarim. Ben de kiymeti cok cunku.
Benim takabilmem için erken ama aileler de tanıştığı için bizimkiler takıverir bir şeyler :D
Altın takılır.. Öyle yakışır bence.. Keyifli günler..
Madalya takarım serefsiz beni bırakıp başkasına gidecek
Yenge hanıma bilezik arkadaşıma da güzel bir saat
10000 tl ve üstü maaşım varsa cumhuriyet altını bile takabilirim. Ama daha düşükse ya 200 tl ya da çeyrek
O an ki imkanın ne ise onu..
Çeyrek mi desem bilmem fazla o da çok hemde bu devirde para ver kaç uygunsa
Çeyrek takarım yakın arkadaşımsa 😂
canım yazılı taç takarım
Burma filan takarım sjsjsksl
O işler kolay değil hahajakakaka
Düğünden önce küserim
Ayva hediye edecem kendisine
😅
Tam altın taktım bugün.. 😒
Hatırlatma.. 😄
Kes.. 😂
😅😅
Benden bir 200'lük çalışır
Maaşım yok ya para takarım
1000 euro takmistim ikisinede.
Geçen hafta altın aldım
Benden bir çeyrek
Maddi ve manevi değeri yüksek bir şey
Yakin arkadasim yok böyle derdimde yok
Maaşıma göre bi şeyler takarım
Tam altın 1 adet de salatalık
Çeyrek altın ya da para takarım tabikide☺️
En mantıklısı 200 TL takmak
Gücüm neye yetiyorsa o altına yetiyorsa altın bilezikse bilezik kırılma gucunme olmaz
Ayva 😂
Ben gitmişim yetmez mi nfnfnfjr
Yeter der tabiki 😎
Borç gjfjfh
Takarım jzjzj
Nazar boncuğu 😅
bi çeyrek takarım
En pahalı olan neyse
100 tl çünkü o bana bisey takmadi zaten
@mervelerkotuuu ne takayım
O bana ne takacaksa aynısını
Gram altın
Para
Su yolu bileklik
Altın
Bilezik
Arkadaşım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?