Bugün arabada şehir içinde trafik polisleri kimlik kontrolü için durdurdu. Kimlikleri istedi ve ben de verdim. Abim ve yengem önde, ben arkada oturuyorum.
Polis bana bakarak dedi ki “çocuğun vermesine gerek yok”
5sn tepkisiz kaldıktan sonra “BEN ÇOCUK DEĞİLİM” dedim adama.
Küçük gösteriyorsun dedi adam bana. 24 yaşında biri ne kadar küçük gösterebilir?
Bütün gün “çocuğun vermesine gerek yok” ve “ben çocuk değilim” diye dalgam geçildi tabii evde 😂😅
Siz yaşınızdan küçük gösteriyor musunuz?
Ve sizce bu kötü bir durum mu?
Polis bana bakarak dedi ki “çocuğun vermesine gerek yok”
5sn tepkisiz kaldıktan sonra “BEN ÇOCUK DEĞİLİM” dedim adama.
Küçük gösteriyorsun dedi adam bana. 24 yaşında biri ne kadar küçük gösterebilir?
Bütün gün “çocuğun vermesine gerek yok” ve “ben çocuk değilim” diye dalgam geçildi tabii evde 😂😅
Siz yaşınızdan küçük gösteriyor musunuz?
Ve sizce bu kötü bir durum mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer