Yaşınızdan küçük gösteriyor musunuz?

Bugün arabada şehir içinde trafik polisleri kimlik kontrolü için durdurdu. Kimlikleri istedi ve ben de verdim. Abim ve yengem önde, ben arkada oturuyorum.
Polis bana bakarak dedi ki “çocuğun vermesine gerek yok”
5sn tepkisiz kaldıktan sonra “BEN ÇOCUK DEĞİLİM” dedim adama.
Küçük gösteriyorsun dedi adam bana. 24 yaşında biri ne kadar küçük gösterebilir?
Bütün gün “çocuğun vermesine gerek yok” ve “ben çocuk değilim” diye dalgam geçildi tabii evde 😂😅
Siz yaşınızdan küçük gösteriyor musunuz?
Ve sizce bu kötü bir durum mu?
Yaşınızdan küçük gösteriyor musunuz?
Cevapla