Güncellemeler
+1 yıl
Yalnız yaşayanlar çok şanslııı
Yalnız yaşayanlar ne şanslı yaaa ben kardeşimle kavga/döğüş yaşıyom
Yanliz yasamak cok zor esasından. Hani bir sure yanlis yasamal inanılmaz insani mutlu ediyor ama hep yanliz yasamak bir sure sonra insnain piskolojisini bozabilir. Ben evde yapacak bir sey bulamzsam cok sıkılıyorum. Hatta o sıkıntı sonrası iki bira almazsam kafayi yer gibi olurum.
Eve yatmadan yatmaya gidiyorum bu sebepten
arkadaşın evlenesi var :D
Cevap
3Cevap
Genellikle tek kalıyorum ailem gelse bile fazla durmuyor
yalnız yaşayanların da sorumlulukları büyük kanks
ailem kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?