Sizce kibarca evden çıkmamı mı istiyor yoksa başka niyeti mi var?

Bunu şimdiden anlamam gerekiyor çünkü huzursuz eder bu ev açısından anlaşamadığımızda. Konu apart sahibi adam, ilk taşınırken Eylüle kadar kalacağımı, söyledim. Bikaç gün sonra sürekli kalıyım sordum, o da kal, dedi. Dün bana dediki sen eylülde çıkıyorsun dimi. Ona sürekli kalacağımı söyledim, tamam dediniz, şimdi ne fikrinizi değiştirdi, dedim? Sustu. Evden atmak yook, dedi. Bu bana dakikalarca gözüme baktı bikaç kez. Niyetini anlamak için ben de ona bir kere baktım, başka değil. Sonraki bakışında hiç bakmadım. Şimdi benim ona hani bi kere baktım ya asıldığımı mı düşünüyor yoksa o mu bana asılıyor da bakmadım diye tavır yaptı bana? Yani niyeti kibarca kendi isteğimle mi evden gitmem?

Sizce kibarca evden çıkmamı mı istiyor yoksa başka niyeti mi var?
Cevapla