Erkekler niye hiç kız görmemiş gibi davranıyorlar?

Bugün düğün vardı düğünden sonra kuzenimle süslü süslü dışarıda dolaştık biraz. Ama erkekler o kadar rahatsız edici ki anlatamam. Özellikle abazanın biri vardı gözlerini hiç ayırmadı ben yanından geçip gittikten sonra bile başını döndürerek devam etti. Dayılar desen daha beter gözleri uygunsuz her yere sabitlenmiş bakıyorlar. Erkekler niye böylesiniz ya kırk yılın başı prensesler gibi dışarı çıktım onda da rahat vermiyorsunuz

Erkekler niye hiç kız görmemiş gibi davranıyorlar?
Cevapla