Bugün çocukluk arkadaşımın nişanı var. Okul arkadaşlarından ziyade beni çağırması gerekmez miydi?

Bu yaşımıza kadar beraber büyüdük. Çiftliğimizde çalışanın çocuğu olmasına rağmen hiç ayırt etmez bana ne alırsam ona da alırdım. Kendi evlerinden ziyade bizim evde kalmasını isterdim ve kalırdı da. Hatta annenannem onu banyo bile yaptırırdı. Yani annenannem bize vermediği değeri ona verdi diyebilirim. Ama gelin görün ki bunlar unutulmuş sadece okul arkadaşlarını nişanına davet etmiş. Zaten çağırsa da gidemezdim. Çünkü tatildeyim ama insan düşünüp diyebilirdi.

Bugün çocukluk arkadaşımın nişanı var. Okul arkadaşlarından ziyade beni çağırması gerekmez miydi?
Cevapla