Ailemden ayrı yaşamak istiyorum sizce haksız mıyım?

20 yaşındayım üniversite okuyorum şehir dışında. ama ailem bana 10 yaşımda giib muamele yapıyor. Bir eşy diyorum sen bilmezsin, dışarı çıkmak isterim iizn vermezler, telefonda konuşurum o kim o kim derler, üniversitede eve çıkmak isterim ona hayır derler. bana her şeyde eksik olduğumu söylüyorlar ama ben öyle düşünmüyorum. üni bitince yine bu şehire dönem biliyorum ama bu en son istediğim şey. kendime üni okuduğum şehirde veya onun yakınlarında bir iş bulup orada kalmayı düşünüyorum biliyorum buna da izin vermeyecekler nasıl geçineveksin cart curt muhabbeti olacak ama istediğim tek şey özgürlük. artık bu baskılardan hergğn aşşağılanmaktan kıyaslanmakatan eziklenmekten bıktım. bu 2 sene süresince para biriktirip gitmek olucak hedefim. sizce haksız mıyım veya çevrenizde bunu yaşayan oldu mı

Ailemden ayrı yaşamak istiyorum sizce haksız mıyım?
Cevapla