Neden eskisi gibi dikkat çekemiyorum veya kadınlar benden kaçıyor?

Herkese Merhaba. Sorum şu Son bir yıldır flört bile etmiyorum eskiden tek tük de olsa olurdu. Hatta hatunlarla eskiden göz kontağı olmasına rağmen artık o bile olmuyor ve ben bu durumdan sıkıldım. Internet üzerinden (tinder vs) ise şansımı denediğimde birkaç cümle ötesine geçilemiyor neden böyle anlamış değilim. Fiziksel olarak da yakışıklı olduğumu düşünüyorum 1.84 boy iyi yüz hatları hatta 30 yaşında olmama rağmen 24 25 yaşlarında görünüyorum. Fizikselde tek problem saçım döküldü biraz yaşadığım olaylardan dolayı. Bunlardan dolayı artık kovalamıyorum bile sıkıldım ve yoruldum. İnsanları çok rahat kafa yapısına sahip bir yerde oturuyorum ayrıca. Fikirlerinizi bekliyorum :)

Neden eskisi gibi dikkat çekemiyorum veya kadınlar benden kaçıyor?
Cevapla