Doğum günlerinden benim gibi nefret eden var mı?

Kimse kutlamadı instagramda hikaye paylaşmıştım 6-7 kişi gördü direkt sildim zaten. Bazen bu dünyaya sığamadığımı düşünüyorum. Komple sosyal medyayı silip herkesten uzakta olmak istiyorum. Sizce silsem mi?

Doğum günlerinden benim gibi nefret eden var mı?
Cevapla