Başkalarına hayran, kendi çocuklarını sürekli aşağılayan anneler neden böyle?

Kuzenlerim mudendis, hemsire, öğretim görevlisi vs hep sosyal statüsü yuksek insanlar ve babaları zengin.

çocukluğumdan itibaren annem benı ve kardeslerimi sürekli onlarla kıyaslayıp bizi aşağıladı. İnsan kendi çocugunu hiç mi övmez hiç mi yüceltmez diye düşündüm hep. Sürekli aşağılanmaktan kıyaslanmaktan özgüvensiz yetiştik. Simdi bir de utanmadan özgüvensizsiniz diye kızıyor aslında bunu kendisi yaptı.

babam desen cebinde on lirası varsa bir lirasını bile vermezdi senelerce ortaokula liseye cebimde bes kuruş olmadan aç aç gidip geldim. Kmlerce yol yürüdüm. Soğukta yürümekten hep hasta olurdum. Babam en sonunda battı. Evladından sakınanın sonu bence ama olan yıne bize oldu. Simdi ilahi adalet ben zenginim asla sakınmadan onlara para verıyorum.

bütün anne babalar mı böyle?

Başkalarına hayran, kendi çocuklarını sürekli aşağılayan anneler neden böyle?
Cevapla