Kuzenlerim mudendis, hemsire, öğretim görevlisi vs hep sosyal statüsü yuksek insanlar ve babaları zengin.
çocukluğumdan itibaren annem benı ve kardeslerimi sürekli onlarla kıyaslayıp bizi aşağıladı. İnsan kendi çocugunu hiç mi övmez hiç mi yüceltmez diye düşündüm hep. Sürekli aşağılanmaktan kıyaslanmaktan özgüvensiz yetiştik. Simdi bir de utanmadan özgüvensizsiniz diye kızıyor aslında bunu kendisi yaptı.
babam desen cebinde on lirası varsa bir lirasını bile vermezdi senelerce ortaokula liseye cebimde bes kuruş olmadan aç aç gidip geldim. Kmlerce yol yürüdüm. Soğukta yürümekten hep hasta olurdum. Babam en sonunda battı. Evladından sakınanın sonu bence ama olan yıne bize oldu. Simdi ilahi adalet ben zenginim asla sakınmadan onlara para verıyorum.
bütün anne babalar mı böyle?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer