Görücü usulü evlendiği karısından utanan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?
not:utanmadan kasıt kur yapmaktır.
not:utanmadan kasıt kur yapmaktır.
aslında çok heyecanlı ya. Evlendikten sonra tanıyosun :D utanılması bile tatlı olur :D ama kötü bir huy varsa hüsran olur tabi :D
çok masumca :D ama zamanla aşılır. zaten bu şekilde bir evlenmede önce tanımak gerekir birbirlerini.. sonra birliktelik gelir.
Utanacaksan niye görücü usulü evlendin ki? O kadına da yazık onu sevmediğini beğenmediğini düşünüyordur
utangaç olduğumu anladı o atıyor ilk adımı zamanla alışacağım ya
Hiç olmadı eve giderken bir çiçek hediye bir şey götür de gönlünü al
mantıklı
Cevap
2Cevap
Görücü Usulu Evlenme var mı Ya Hala Varsa O Utanmıyorsa Karşıcınste Utanmamalı
Utanıcak bişey yok kadınını çöz sonra Yaklaş evlendiniz silsileyi takip et
Utaniyormusun yoksa sevmiyormusun bu cok onemli
seviyorum da utanıyorum da
Bayan utansa anlarimda bunun biraz senin duzeltmen lazim normal gormen lazim başta.
Saçma
aynen
görücü usulü evlenmek mi utanmak mı? her ikisi de deme aşktan aldım çünkü nasibimi
flört dönemi olmadan kısa bir tanışmadan sonraki evlenmeye görücü usulü evlilik denir
sadece kur yapamıyorum
utanma artık
utanma olur mu hiç.
tanışma süresi olmadı mı evlenmeden önce
1 ay oldu
şimdi eşinde utangaç sessiz biriyse olmaz biriniz sesli olmalı
evet o da utangaç
sadece kur yapmaya utanıyorum
sen neden utanıyorsun
zamanla aşılır buda
sen genelde sessiz misin
ya ne bileyim çok hızlı oldu her şey 1 ay sonra evlendik. öpmeye sarılmaya utanıyorum işte hel diğer olaylara. ben ondan da utangacım diğer şeyi o istiyor öyle yapıyoruz.
hayı pek sessiz sayılmam
4,5 ay sonra bakacaksın utançtan eser yok :)
açıldım mı tam açılırım öyle olacak büyük ihtimal :)
bırak öyle olsun havalara uçarsınız beraber ::)
inşallah :)
Ayrilalim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar