Güncellemeler
+1 yıl
Hiç mi yorum yapılmaz bir soruya yaa. Oha oldum yani kal geldi hee
Bayramın ilk günü kafe ye gittim. Cok fena çişim geldi tutamıyorum. Tuvalete gittim dolu.10 dk bacaklarimı kıstırıp bekledim. Zor dayandim
Bu tarz durumlar kalabalık yerlerde var maalesef. Ama ne kadar sık tuvalete gitmen gerektiğiyle alakalı olarak. Bez kullanabilirsin. Üniversitede yakın bi kız arkadaşım. Kendi rahatsızlığı sebebiyle kullanıyordu. Sonra rahat diye daha sık giymeye başlamıştı. Millet uzun sıralar bekliyor. Ben geldi mi salıyorum rahat rahat. Kimse farkında bile olmuyor diyordu. Sende deneyebilirsin.
Cevap
1Cevap
yer kısıtlı çünkü
beni adamdan saymıyor musun skxlcpvpvppbpbpbp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?