Sevgilim ailesinden uzakta başka bir şehirde çalışıyor, ailesinin de durumu iyi değil onlara da yardım ediyor. Ciddi düşünüyoruz, geçenler de bana sade bir nikah ya da bir nişanın elinden gelebileceğini daha fazlasını yapamayacağını söyledi. Bende anlayış gösterdim Hatta çalışır bende katkı sağlarım sana dedim. Cünkü tek aldığı maaş asgari ücret, bu devir de evlenmek yuva kurmakta bir o kadar zor. Annem illa düğün olucak senin de hakkın var diyor. Ama ben cidden istemiyordum zaten pek sevmem, sevgilime anlayış gösteriyorum ne yapmam gerekiyor annem haklı mı
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılSVD keskin nişancı tüfeği, scope ve keskin nişancı eğitiminin ne kadara patlayacağını araştır. Şayet tutar düğün balayı vs. fiyatından fazla ise hiç uğraşma o düğünü yap. Kaçışınız yok.
Annen bir ömür boyu komşulara ve hısım akrabaya bununla hava atacak. Kadıncağızı bu zevkten mahrum etme...
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSenin kararın evet her anne kızının düğününü ister ama ne gerek var o kadar borca masrafa belki ömrünüzün sonuna kadar ödeyeceksiniz bunun yüzünden kavgalar olacak o yüzden cebine göre en iyisi ve annenin ilişkinize bu kadar karışması yanlış çünkü kaç yaşına gelmişsiniz siz kendiniz karar verebilirsiniz bence şimdiden mutluluklar dilerim hayırlısı olsun
13 Yorumla
Soran+1 yılDeğerli yorumunuz icin cok teşekkür ederim, iyi dilekleriniz için de :) Ama annem sonuçta bir kere evleniyorsun bende seni kendi düğünün de gelinlikle görmek istiyorum dul kadın değilsin diye tutturuyor. Ama sevgilimin de arkasındayım, düğün parasına şehirleri gezer tatil yaparız diye bile konuştuk. Ki zaten asgari ücretle çalışıyor, ailesine yardım ediyor. Zar zor birikim yapıyor, ki yuva kurmakta bir o kadar zor tabi ki. Keza, düğün seven birisi zaten değilim. Hani nikah ya da nişan olsa kücük sade de bir organizasyon bende çalışır katkı sağlarım. Ama Annemin gönlünü nasıl alıcam bilmiyorum
Soran+1 yılCok karşı bu duruma çok..
- +1 yıl
Bence sevgilinin dediği çok mantıklı o parayla tatile gidin ve evliliğinize mutlu ve sakin başlayın borç içinde değil. Evet annen de haklı kiralık bakabilirsin belki gelinlik ama gerçekten o kredi kartı illetine kapılıp para harcamak dünyanın en büyük aptallığı senin hayatın sizin hayatınız
Annen seni düşündüğünden öyle diyor ama bence haklı değil bir insan düğün yapmadı diye değersiz anlamına gelmiyor ben de istemiyorum şahsen benim ailem zaten sen nasıl istersen diyorlar karşı tarafta böyle anlayışlı olursa ben de yapmayı düşünmüyorum gereksiz bir masraf geliyor
00 Yorumla
+1 yılBence gayet mantıklı bırak kim ne derse desin düğün abartı pahalı o para ile 82 ili gezer balayı yaparsınız netice olarak düğüne iyi veya kötü senj seven veya sevemyen herks geliyor seni sevmeyen biri sırf geldi. Diye öyle masraf saçma yani
02 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle ama annem sen bir kere evleniyorsun en mutlu günün bende seni gelinlikler içinde kendi düğününde görmeyi isterim kesinlikle olmaz dul kadın değilsin diyor. Ama sevgilime de hak veriyorum bende düğünü cok masraf olarak görüyorum sade şeyler daha iyi hem borca girmeyiz. Cünkü sevgilim tek başına da değil çabalıyor birikim icin ama ailesine de para gönderiyor. O da haklı sonuna kadar ne yapıcağımı bilemedim
- +1 yıl
İçinden geleni yap
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
41
Cevap
48Cevap
Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı. Borc ikinisin borsu hayatta oyle. Su pahalilikta siz en guzelini dusunmussunuz ailelerin destek olcagi parayo salonlara vermek insan eglendirmek yerine sizin hayatinizi yasiyacaginiz evin icine ya da evin kendisine ya da size bir araba almak icin baslangix olarak kullanmaniz daha mantikli. Yani ailelere oturup bu bizim hayatimiz bizim kararimis demenis lazım en nihayetinde gonullerini yaptiginis icin he dediginizi ama bu sizin ozgur iradenis oldugunu anlatmani sart.
10 YorumlaEğer annenize uyarsanız çok geç evlenebilirsiniz. Sizin düşünceniz bence daha iyi. İllerdeki eşinize şimdiden kolaylık sağlamanız ilerde her türlü zorluğu beraber aşacağınızı gösterir. Annenize "ben avlenip sevdiğim insanla mutlu olmak istiyorum, para haracamak beni mutlu etmez" diye söyleyebilirsiniz. Şimdiden mutlular dilerim.
12 Yorumla
Soran+1 yılDeğerli yorumunuz icin teşekkürler. Anneme durumu anlattım, sen şimdi böyle yaparsan kıymetin hic bilinmez bir kere evleniyorsun dul kadın değilsin bende kendi düğününde seni gelinlikle görmek istiyorum diye tutturuyor. Sevgilime sonuna kadar hak veriyorum, çalışıp katkı da sağlarım hani ailemin yanında boynu eğik kalmasın diye. Ama annemin gönlünü nasıl alıcam bilmiyorum
- +1 yıl
Anneniz madem sizi gelinlikle görmek istiyorsa gelinliğümizi kiralayıp sade bir nikah yapın sadece. Düğün salonu tutupta gereksiz masraf yapmanıza gerek yok bence. Çevrenizdekiler sizin nşkahınızı en fazla bir hafta konukutlat sonra unuturlar ama düğün yapıp borçları altına girerseniz belki bir yıldan fazla o borçları ödemek zorunda kalırsınız. Borçların verdiği sıkıntı da ayrı bir sorun. İyi düşünün. Uuzn bir süre boyunca borçları ödemektense bir iki saat göbek atıp eğlenmek kalabilir. Yine de siz bilrisniz.
+1 yılDaha önceki yaşlılar yapıcı insanlardı şimdiki yaşlıların çoğu tam bir Dünya perest heva ve hevesleri ile herşeyi yıkıyorlar. Yahu Ekonomisi sapa sağlam Amerikada bir tek taş birde restoranda düğün yapılıyor. Bizde 10 tane aşama geçiyorsun her seferinde ekstra altınlar masraflar eğlenceler. Söz kelepçesi diye bir şey çıkmış 50-60 bin liradan başlıyor. Bu daha ilk istemede takılacakmış yuh artık
02 Yorumla
Soran+1 yılCok haklisin, ben asiri pahalı şeyler kesinlikle istemiyorum zaten. Sevgilime anlayis gösteriyorum, haklı da biliyorum. Cok zor şimdi yuva kurmak. Bende çalışıp katkı sağlıycam. Ama annem işte illa düğün olsun bir kez evleniyorsun dul kadın değilsin ya bende seni düğününde gelinlikle görmek istiyorum diyor. Ama galiba kararımın arkasından gidicem. Annem de haklı ama bilmiyorum
- +1 yıl
Hayat senin karşıdakinin karakterinden eminsen boş muhabbetleri dinleme dul kadın değilsin ne deme sıfır ikinciel piyasası mı bu
+1 yılŞöyle ki ben yapamadım kızım yapsın anlayışındalar , ilk ablama yaptıramadılar , diğer ablama de çok karışamadılar , bana diyırlar ki sen düğün yap ki ben asla sevmem gitmem bile evde çok az kişi hatta sadece ailem ile söz , sade bir nikah ile evlenmek istiyorum olacak sa da 15 lik yer değil 3 lük yer 5 belazik değil 2 bilezik asla karışamazlar
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 570 cevap paylaştı. Annem haklı değil doğru düşünüyorsun seni tebrik ederim yapılacak düğün masraflarını öderken zorluklar yaşayacak olan sizler olacaksınız her şey gönlünüzce olmasını diliyorum Allah yardımcınız olsun ve ömür boyu mutluluklar
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 633 cevap paylaştı. Senin gibi kadına helal olsun kardeşim düğün kadar gereksiz olay yok dünyanın masrafı boşu boşuna ona yapacağınız masrafa tatile gidin veya atın köşeye dursun
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDüğün yapma kendinizi evliliğin ilk yılı borca sokmana gerek yok ama düğüne harcayacağınız parayı siz yeyin. Ailesine para yedirsin diye düğünden vazgeçme aklını başına topla. Çoluğunun çocuğunun rızkını ailesine verecekse evlenmesin ailesiyle yaşasın
03 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle annem sonuçta bir kere evleniyorsun bende seni kendi düğünün de gelinlikle görmek istiyorum dul kadın değilsin diye tutturuyor. Kendince haklı da. Ama sevgilimin de arkasındayım, düğün parasına şehirleri gezer tatil yaparız diye bile konuştuk. Ki zaten asgari ücretle çalışıyor, ailesine yardım ediyor. Zar zor birikim yapıyor, ki yuva kurmakta bir o kadar zor tabi ki. Keza, düğün seven birisi zaten değilim. Hani nikah ya da nişan olsa kücük sade de bir organizasyon bende çalışır katkı sağlarım. Ama Annemin gönlünü nasıl alıcam bilmiyorum cok karşı bu duruma cok
Soran+1 yılErkek arkadasim ailesine cok düşkün, mecbur göndermek zorunda kalıyor cidden. Ama evlenince rızkımızı yedireceğini zannetmiyorum
Cevap sahibi+1 yılAlıştılarsa bir anda kesemez. Aç bırakmaya gönlü razı olamaz (olsa da sıkıntı). Sırtınızda kamburla yaşarsınız
+1 yılSade ve külfetsiz olan evlilikler daha huzurlu basliyor. Annenizi ikna edin, borcla yapilsa dahi yine siz zorlanacaksiniz oncelikle sizin huzurunuz onun da onceligi olmali, elalem putuna gore hareket eden zarar eder.
11 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle annem sonuçta bir kere evleniyorsun bende seni kendi düğünün de gelinlikle görmek istiyorum dul kadın değilsin diye tutturuyor. Kendince haklı da. Ama sevgilimin de arkasındayım, düğün parasına şehirleri gezer tatil yaparız diye bile konuştuk. Ki zaten asgari ücretle çalışıyor, ailesine yardım ediyor. Zar zor birikim yapıyor, ki yuva kurmakta bir o kadar zor tabi ki. Keza, düğün seven birisi zaten değilim. Hani nikah ya da nişan olsa kücük sade de bir organizasyon bende çalışır katkı sağlarım. Ama Annemin gönlünü nasıl alıcam bilmiyorum cok karşı bu duruma cok
+1 yılAilen haklı değil. Ailen seni düşünüyor olsa düğünün borçlarının size sıkıntı çıkarcağını bilirdi. Derdi millet ne der. Sizin sıkıntı çekmeniz umrunda değil bence. Düğünün borcunu ailen ödeyecekse amenna
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle ama annem sen bir kere evleniyorsun en mutlu günün bende seni gelinlikler içinde kendi düğününde görmeyi isterim kesinlikle olmaz dul kadın değilsin diyor. Ama sevgilime de hak veriyorum bende düğünü cok masraf olarak görüyorum sade şeyler daha iyi hem borca girmeyiz. Cünkü sevgilim tek başına da değil çabalıyor birikim icin ama ailesine de para gönderiyor. O da haklı sonuna kadar ne yapıcağımı bilemedim
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin düşüncelerin çok güzel.. sade nikahta tamamdır güzel benim kafama takılan şu; evlendiğinizde de eşin ailesine yardım ederse ki durumları yoksa mecburen edecek siz nasıl geçineceksiniz? bir de çocuk vs olunca? Belki konu düğünden ziyade budur annenle detaylı konuş.. annelerin her zaman vardır bir bildiği derim
00 Yorumla
+1 yılAh şu lanet olası gelenek görenek ve toplum baskısı. Kaç aileyi huzursuzlaştırıyor kaç çifti dağıtıyor. Olması gereken zaten sade nikah ama malgibi müzik eşliğinde eğlenmeyi bilmeyen andavallara para harcamanız gerekiyor yoksa elalem ne der
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet o kadar haklısınız ki, bu yüzden bende sevgilime yalan söylemek zorunda kaliyorum iste mesela hayatim bende düğün isterdim falan demek zorunda kalıyorum. Ama en son konuşmamız da söyledim, hani böyle böyle annem cok istiyor bende pek taraftarı değilim diye. Ve cocuk gerçekten cok çabalıyor, elinden gelen bu kadar bir düğün icin iliski bitirilir mi bana da fazla masraf gibi geliyor. Bende ondan yana değilim, düğün yerine balayına çıkar güzel şehirleri gezeriz mesela… ne yapacağımı bilmiyorum cidden
- +1 yıl
Ailenle konuş, gereksiz masrafla borca girmek istemiyoruz. Yapacaksanız siz yapın yoksa sizden habersiz evleniriz kaçarız vs diye son noktaya gelirse ciddiyetinizi belli edin en son. Yani Allah geçiminizi bereketli kılsın, asgari ücret alan tek çalışan evde şuanda geçinmek bile zor kalkıp düğün yapacaksın demek zulüm. Birbirini güzel sevenlere yardımcı olmak esastır, işleri zora sokup daha evlenmeden borca sokmak gerçekten vicdansızlık
Soran+1 yılTeşekkür ederim değerli yorumunuz icin artık öyle yapıcam
- +1 yıl
Rica ederim, mutluluklar
+1 yılHayat sizin hayatınız siz nasıl istiyorsanız öyle yapın ve bende sizle aynı fikirdeyim. Tek bi gün için onlarca para harcanıyor ne için gösteriş için. Bence çok gereksiz ilerdeki eşimde kabul ederse bende düğün yapmam.
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet cok haklisin, sevgilime de annem yüzünden yalan söylemek zorunda kalıyorum işte hayatım bende isterdim falan diye. Ama en son konusma da söyledim, hani annem çok istiyor diye. Ben ona sonuna kadar anlayış gösteriyorum, haklı da buluyorum. Hatta ben de çalışır katkı sağlarım diyorum. Ama annem kesinlikle olmaz düğün diyor ne yapacağımı bilmiyorum
- +1 yıl
Anne babalara da hak vermek lazım o en öutlu gününü görmek istiyorlar ama sen nasıl mutluysan onla da onunla mutlu olmalı. her şey gönlünce olsun.
Soran+1 yılTeşekkür ederim değerli yorumunuz icin hepimizin gönlünce olsun umarım
- Aile & Toplum konusunda 570 cevap paylaştı.
+1 yılBende sizin gibi düşünüyorum. Bu devirde evlilik adı altında gösteriş yapılacağına oraya harcanacak gereksiz masraf ile hayatınıza dair planlarınıza destek olabilirsiniz. Evlenip huzur bulacağımıza borç batağına saplanıp çile çekiyoruz. mantıksız
01 Yorumla
Soran+1 yılCok haklısın gerçekten, sevgilime sonuna kadar anlayış gösteriyorum ve tek başına değil ailesine de yardım edip para gönderiyor. Bizde sevgilimle düğüne vericeğimiz paraya balayına gidip şehirleri gezeriz diyoruz. Ama annem illa düğün olucak diyor, sevgilime de yalan söylemek zorunda kalıyorum bende düğün isterdim diye. Ama durumu açıkladım en son konuşmamız da, annem cok istiyor beni görmeyi düğünde dedim. Ne yapıcağımı bilmiyorum elalem ne der sen dul değilsin bekarsın falan diyen arkadaşlarım bile var. Annem bir yandan beni düşünüyor biliyorum gelinlikle göreyim işte bir kere düğünü olucak diye. Ne yapıcağımı bilmiyorum
Annene hak veriyorum çünkü böyle bir şey yaparsan değerin bilinmez herkes borca giriyor evlenmek istiyorsa borca giricek kendi değerini ortaya koy ne gerekliyse onu iste yaptır zaten Bi kere evleniyorsun eğer yapmazsan değerin bilinmez
011 Yorumla- +1 yıl
Hayatında çekip kredi kartı ödedinmi acaba yeni evlenecek bir çift için böyle iğrenç bir tavır sergiliyorsun kendi aralarında ufak sade bir evlilik yapsalar daha uygun hem ilerde sıkıntı çekmezler !
- +1 yıl
Neden borca soksun adamı durduk yere sonra o adam bir sürü borç ödeyecek evlilik esnasında kemer sıkmak zorunda kalacaklar yine bu soran kardeşimiz de sıkıntı çekmiş olacak aynı evin içindeler neticede samimiyetsiz akrabalar gelip göbek atacak pasta yiyecek diye dünyanın masrafı çok mu mühim.
- +1 yıl
Sen kötü adama denk geldin diye o da kötü insana mı denk gelmiş oluyor genelleme yapman yanlış bedavadan evlenmek nasıl bir cümle pazardan mal mı alıyor adam sevmişler birbirlerini önemli olan o. Asıl ailesine yardım eden adam düzgün adamdır etmese ortada bıraksa karakterinden şüphe ederdi bugün ailesine bakan yarın çoluğuna çocuğuna eşine bakar kafa yapın çok farklı erkek düşmanlığı var yanlış
Soran+1 yılŞöyle annem de sonuçta bir kere evleniyorsun bende seni kendi düğünün de gelinlikle görmek istiyorum dul kadın değilsin, ailesine göndermesin biraz birikim yapsın seni de düşünsün senin mutlu olmanı da düşünsün diyor. Ama iş cidden öyle değil, sevgilimin ailesinin maddi açıdan durumu cok kötü, abisi bile ondan para istiyor mesafe koy hani biraz oda çalışsın katkı sağlasın eve diyorum çalışmıyor işte gönlüm de el vermiyor göndermemeye diyor oda haklı. Sevgilimle düğün parasına şehirleri gezer tatil yaparız diye bile konuştuk. Ama dediğim gibi sevgilim önceden de bahsetmişti, bende cok istiyorum güzel bir düğün yapmayı seni mutlu görmeyi diye ama elimden gelmiyor pek fazla birikim de yapamadım dedi. Ki zaten asgari ücretle çalışıyor, ailesine yardım ediyor. Zar zor birikim yapıyor, ki yuva kurmakta bir o kadar zor tabi ki. Keza, düğün seven birisi zaten değilim. Hani nikah ya da nişan olsa kücük sade de bir organizasyon bende çalışır katkı sağlarım. Ama annemin gönlünü nasıl alıcam bilmiyorum cok karşı.
Soran+1 yıl@Krank cok teşekkür ederim yorumunuz icin, biz de böyle düşünüyoruz. Onu da borca sokmak kesinlikle istemiyorum, hatta bende çalışıp katkı sağlayacağım tabi ki. Ama annemi nasıl ikna edicem bilmiyorum, cok karşı bu duruma..
Soran+1 yılEvlenince değişeceğini düşünüyorum durumun, ailesine para gönderme durumunu hallederiz bir şekilde diye umuyorum..
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnnen haksız. Ve siz karar vermişsiniz , karışmaya hakkı yok.
Düğün yapmanız için borçlanmanız gerekecek ve borç konusu sıkıntı. Sırf milletin karnı doyacak , kalkıp oynayacak iki göbek atacak diye hiç bunlara gerek yok10 Yorumla
+1 yılAnnen de bir yandan senin için en iyisini yapmak istiyor olabilir anne netice de ama evlenecek olan sizsiniz yani siz sade bir nikah istiyorsanız buna saygı duyulması gerekir bir radden sonra diye düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılValla insanlar ne der diye bu Zor zamanlarda borç harç düğün nişan yapacaksanız sonrasında o borç yükü sizin mutluluğunuzu çalar. Ailenizi ikna edip istediğiniz gibi yapın. Düğün parasının çok daha azıyla tatil yaparsınız
00 YorumlaAnnen haklı değil düşünmeden karar veriyor kusura bakma ama biraz bencilce. Önemli olan sizin ne istediğiniz ikizde sade bir nikah istiyorsanız öyle yapın. Bu sizin evliliğiniz başkasının karışmasına izin vermeyin.
00 Yorumla
+1 yılYahu böyle şeylerin önemi yok anlam yuklemeyin Allah aşkına boşa olan bı kaç saatlik şeylere dünyanın masrafı yapılıyor niye amaç ne valla karşımdaki trilyonluk olsa yapmam basit çok basit
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet cok haklısın, annem de sen bir kere evleniyorsun en mutlu günün bende seni gelinlikler içinde kendi düğününde görmeyi istiyorum kesinlikle olmaz diyor. Ama sevgilime de hak veriyorum. Çünkü düğün parasıyla balayına çıkıp şehir gezeriz diye bile düşünüyoruz. Ama ne yapıcağımı bilmiyorum…
- +1 yıl
Yine giy gelinlik nikahta düğün sanki illa çalgı mi olmalı
Aile & Toplum konusunda 741 cevap paylaştı. Ailesine yardım ediyor diye düğün yapamayacaksa annen haklı. Sonuçta sen değerlisin, özelsin. Düğün yapmak hakkın. Bunu karşılamaya çalışması gerekir. Annene hak veriyorum.
00 Yorumla
+1 yılaynen annen hakli nisanlin kredi ceksin sonra faiz binsin omur boyu o krediyi odeyin evinizde huzur bereket olmasin ne icin 2 saat milleti eglendirip hava atmak icin annen cok zeki kadin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. hak falan yok ortada bu tamamen kadının kararı çok mu meraklısınız 150 200 k vermeye annenizi dinlemeyin
01 Yorumla
Soran+1 yılBende diyorum, zaten pek düğün sevmem. Ama annem sonuçta bir kere evleniyorsun bende seni kendi düğünün de gelinlikle görmek istiyorum diyor oda haklı. Ama sevgilimin de arkasındayım, düğün parasına şehirleri gezer tatil yaparız diye bile konuştuk. Annemin gönlünü nasıl alıcam bilmiyorum
+1 yılAnneler hep öyledir zaten konu komşuya rezil olmamak için düğün istiyorlar. Düğün bana göre de gereksiz bir şey, boşa masraf
01 Yorumla
Soran+1 yılAnnemi nasıl ikna edicem bilmiyorum çok karşı bu duruma cok..
Ezber konuşmuş annen, hakkın var demesi için senin de illa istemen lazımdı. Maalesef annenin yaptığı menfaat. Bencillik. En son karar iki kişi arasında olur
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıldüğün düğün düğün , bak lafım sana değil yanlıs anlama ama o zamanda parası olan biriyle evlenirseniz adam agzınızın ortasınada bıraksa sesinizi cıkarmaya hakkınız yok..
dediğim gibi SÖZÜM SANA DEĞİL ama anlamıyorum bu düğün merakını
02 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle annem sonuçta bir kere evleniyorsun bende seni kendi düğünün de gelinlikle görmek istiyorum dul kadın değilsin diye tutturuyor. Kendince haklı da. Ama sevgilimin de arkasındayım, düğün parasına şehirleri gezer tatil yaparız diye bile konuştuk. Ki zaten asgari ücretle çalışıyor, ailesine yardım ediyor. Zar zor birikim yapıyor, ki yuva kurmakta bir o kadar zor tabi ki. Keza, düğün seven birisi zaten değilim. Hani nikah ya da nişan olsa kücük sade de bir organizasyon bende çalışır katkı sağlarım. Ama Annemin gönlünü nasıl alıcam bilmiyorum cok karşı bu duruma cok
Cevap sahibi+1 yılDul kadınlar düğünsüzmü evleniyormus ,, yani o kadar aptalca sey duydum okudum ama bu bambaşka,, ailenin derdi sidik yarıstırmak bugün düğün derler yarın adam olsaydıda bi araba alsaydı derler , derlerde derler , annen evlenmiyor sen evleniyorsun
Sen istemiyorsan illa düğün yapmak zorunda değilsin bu zamanda gereksiz masraf anneni ikna etmeye çalış
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle ama annem sen bir kere evleniyorsun en mutlu günün bende seni gelinlikler içinde kendi düğününde görmeyi isterim kesinlikle olmaz dul kadın değilsin diyor. Ama sevgilime de hak veriyorum bende düğünü cok masraf olarak görüyorum sade şeyler daha iyi hem borca girmeyiz. Cünkü sevgilim tek başına da değil çabalıyor birikim icin ama ailesine de para gönderiyor. O da haklı sonuna kadar ne yapıcağımı bilemedim
Ailelerin karışmaması lazım ben de sade bir nişan ve nikah taraftarıyım. Bu arada inşallah bir ömür mutlu olursunuz
01 Yorumla
Soran+1 yılİyi dilekleriniz için cok teşekkür ederim, ama annem cok karşı bu duruma cok nasıl gönlünü alıcam bilmiyorum Şöyle annem sonuçta bir kere evleniyorsun bende seni kendi düğünün de gelinlikle görmek istiyorum dul kadın değilsin diye tutturuyor. Kendince haklı da. Ama sevgilimin de arkasındayım, düğün parasına şehirleri gezer tatil yaparız diye bile konuştuk. Ki zaten asgari ücretle çalışıyor, ailesine yardım ediyor. Zar zor birikim yapıyor, ki yuva kurmakta bir o kadar zor tabi ki. Keza, düğün seven birisi zaten değilim. Hani nikah ya da nişan olsa kücük sade de bir organizasyon bende çalışır katkı sağlarım ama asıl mesele ikna etmek annemi özellikle de 😂
Annenin isteğine göre hareket etme bence siz kendinizi fazla zorlamayın çünkü bu donemde borclanmak bile baya sıkıntı
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılAilelerin amacı, çiftin mutluğu değil gösteriş yapmaktır. Bu durum düğünlerin asıl sebebidir.
10 Yorumla
+1 yılSade düğün olur nikah olur sizin mutluluğunuz önemli birbirinizi bulmuşsunuz kaybetmeyin bence
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı.
+1 yılOrtadoğu toplumunun kaderi bu tarih boyunca hep savaş oldu ve hala var kavgasız düğün nikah mı olur bı nevi savaş 😀
00 Yorumla
+1 yılSenin günün senin hayatın, annen de kalmayacak o hatıralar güzelce konuşup annene anlat durumu
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim konuştum hep, ama bende seni kendi düğününde gelinlikle görmek istiyorum diye tutturuyor aslında oda haklı. Ama sevgilim de haklı, simdi yuva kurmak zor bende anlayış gösteriyorum kesinlikle ama annemin nasıl gönlünü yapıcam bilmiyorum
+1 yılSen istemiyorsan boş ver hem binlerce lira borç için değer mi? Çok çok istesen hadi belki haklı diyeceğim
00 YorumlaMasraf yapmak yerine eviniz için yatırım yapmak en mantıklısı ailen çok yanlış düşünüyor siz bu kararınızda ısrarcı olun kendiliğinden kabul ederler
00 Yorumlasiz bir karar verdiyseniz anana tamam düşer. Şimdiden annene haddini bildirmezsen ileride her şeye burnunu sokar. Tavrını koy.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılAnnen kendi evleneceği zaman karışsın gençlerin kararlarına saygı duysun
10 Yorumla
+1 yılHem sevgilin hem de sen istemiyorsaniz yapmayın. Annen anlayış göstermeli annenle bir daha konuş bence. Düğüne gidecek parayı kendiniz için harcarsınız düğün için boşuna masraf yapıp dert edinmeye gerek yok madem istemiyorsunuz..
02 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle annem sonuçta bir kere evleniyorsun bende seni kendi düğünün de gelinlikle görmek istiyorum dul kadın değilsin diye tutturuyor. Kendince haklı da. Ama sevgilimin de arkasındayım, düğün parasına şehirleri gezer tatil yaparız diye bile konuştuk. Ki zaten asgari ücretle çalışıyor, ailesine yardım ediyor. Zar zor birikim yapıyor, ki yuva kurmakta bir o kadar zor tabi ki. Keza, düğün seven birisi zaten değilim. Hani nikah ya da nişan olsa kücük sade de bir organizasyon bende çalışır katkı sağlarım. Ama Annemin gönlünü nasıl alıcam bilmiyorum cok karşı bu duruma cok
- +1 yıl
Her anne en çok cocugunun mutlu olmasını ister, seni bunun daha çok mutlu edeceğini anlarsa o da destek verir bence. İlle gelinlik ile görmek istiyorsa nikah için gelinlik kiralayabilirsin bir kere giyiyor herkes , hem ucuza hallolur
Annen evlenmeyecekya ne karışıyor sizin hayatınıza karşı çık kesinlikle
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılGösterişe gerek yok. Nikah yeter. Sonuçta ne kızlar prenses ne erkekler prens ucmayalim.
00 Yorumla
+1 yılBu sizin tercihiniz akıl verebilir yardımcı olabilir ama çok fazla karışmaması lazım
00 YorumlaTecrübe ile şunu söylemekte fayda var. Çabalasın...
010 Yorumla- +1 yıl
@sezen33 evlilik tecrübesi mi
- +1 yıl
@sezen33 bir şey soracam
- +1 yıl
@ :))) öyleyse burdan sormayayım, lütfen follow me :))
- +1 yıl
@sezen33 yani eğer istersen dm'den konuşalım
- +1 yıl
@sezen33 peki iyi günler
+1 yılDüğüne harcayacağın parayı çocuğuna evine harcarsın, düğüne harcayacağın para uçup gidecek ve paraya ihtiyacınız olacak
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDügün asiri gereksiz 1 gün icin onca masraf üstelik cogu baskalari icin. Ondan sonra ömür boyu öde borcunu.
10 Yorumla
+1 yılSizin gibi insanlar kazanacaktır. her şey düğün değildir. Evlenin hayırlısıyla Allah bilmediğiniz kapılardan size yardım edecektir. Çok Dua edin...
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılasgari ucretle size bakabilecek mi cocuklara ve sana
02 Yorumla
Soran+1 yılBakar tabi ki bende çalışır katkı sağlarım
Cevap sahibi+1 yıloyle olmuyor iste.. cocuk dogunca calisamiyorsun.. cocugun masraflari da artiyor.. yani daha iyi maasli birini bulsan
- Aile & Toplum konusunda 556 cevap paylaştı.
+1 yılAilen bence gösteriş yapmak için böyle bir şey istiyor
00 Yorumla
+1 yılKendi kararınızın arkasında durun herzaman anne baba gibi etkenlerin karışmasına izin vermeyin benim böyle ilişkim bitti.. net ve kararlı olun
01 Yorumla
Soran+1 yılCok teşekkür ederim, annemi de kırmak istemiyorum. Ama kararım bu galiba kararımın arkasından gidicem
+1 yılannen hakli degil tabii ki. buraya yazdigin gibi annene de anlat bunlari eger kabul etmezse karsi cik cunku haksiz cidden. boyle bi sey yuzunden çocuğun kalbini kirmaya bile degmez
00 YorumlaSonuçta sizin düğününüz. Nasil rahat olacaksanız nasıl mutlu olacaksanız kesinlikle öyle yapmalısınız..
00 Yorumlaİlerde aklın kalmasın diye annen de seni düşünüyordur
02 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle annem sonuçta bir kere evleniyorsun bende seni kendi düğünün de gelinlikle görmek istiyorum dul kadın değilsin diye tutturuyor. Kendince haklı da kızıyım ve beni en mutlu günümde düğünümde görmek istiyor. Ama sevgilimin de arkasındayım, düğün parasına şehirleri gezer tatil yaparız diye bile konuştuk. Ki zaten asgari ücretle çalışıyor, ailesine yardım ediyor. Zar zor birikim yapıyor, ki yuva kurmakta bir o kadar zor tabi ki. Keza, düğün seven birisi zaten değilim. Hani nikah ya da nişan olsa kücük sade de bir organizasyon bende çalışır katkı sağlarım. Ama asıl mesela ikna etmek özellikle annemi😂
Valla bütün kizlar seni örnek almali helal olsun
10 Yorumla
+1 yılAnnen gösterişli bir düğün istiyorsa kendisi nikah tazeleyerek bu isteğini yapabilir
00 YorumlaSiz nasıl istiyorsanız öyle yapın bence o borçları sonra siz ödeyeceksiniz ailen değil
00 Yorumla
+1 yılSizin nisaniniz nikahiniz olucagi icin kendi istediginiz gibi ywpin
00 Yorumla
+1 yılçocukça hayalllerden uyan demiş anan
01 Yorumla
Soran+1 yılÇocukça hayaller mi
+1 yılailenize düzgünce açıklayın
02 Yorumla
Soran+1 yılAnneme açıklıyorum ama bir kere evleniyorsun en mutlu günün seni gelinlik içinde düğünde görmek istiyorum kesinlikle olmaz diyor. Sevgilime de hak veriyorum ne yapıcağımı şaşırdım
- +1 yıl
sevgilinin durumunu bilmiyor mu ailen erkek tarafına yıkmasınlar o zaman kendileri karşılasınlar parası yok diye ölsün mü adam
Aile & Toplum konusunda 434 cevap paylaştı. Masraf siz ne kadar iyi
00 Yorumla
+1 yılAnnen senin mutluluğunu istemediğine eminim
00 Yorumla
+1 yılAnneni dinleme. Evlenecek olan sensin.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 425 cevap paylaştı.
+1 yılAnnen karsiliyacaksa tum masrafları olur de
00 Yorumla - Devamını Gör (29)
Devamını Gör(74)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sevgilimle sade bi̇r nişan ya da nikah yapmayı düşünüyoruz ama annem karşı çıkıyor, ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer