İnsanların bencilliğine karşı nasıl yaklaşmalı?

Tahammül sınırlarımın fazlasıyla aşıldığı, çok ama çok bunaldığım son iki yıl geçirmekteyim. İnsanlar sadece kendi ihtiyaçları, zevkleri, isteklerine göre her şeyin gerçekleşmesini istiyor. Kimsenin başkalarının ve başka canlıların yaşamına, saygısı kalmamış. Kocaman bahçeli bir yer tuttum. Sağımda solumda karşımda her tarafımda yapışık ev, komşular anlayışsız. Dairede huzur yok bahçeli yerde de huzur yok. Çünkü insanlar çok bencil!! Kediler miyavlar, kuşlar cik çok yapar, kargalar gaklar, köpekler havlar. Kargalara susun diyemeyenler köpeğe tahammülsüz. Ezan sesinde köpek uluyorsa, o bile korkuyordur! İnsanoğlu kendinin dünyanın merkezi olmadığını anlamak zorunda.

Herkes kendi sınırlarında konuşsun. Herkes, her canlının yaşam hakkına saygı duymak zorunda!

İnsanların bencilliğine karşı nasıl yaklaşmalı?
Cevapla