Tahammül sınırlarımın fazlasıyla aşıldığı, çok ama çok bunaldığım son iki yıl geçirmekteyim. İnsanlar sadece kendi ihtiyaçları, zevkleri, isteklerine göre her şeyin gerçekleşmesini istiyor. Kimsenin başkalarının ve başka canlıların yaşamına, saygısı kalmamış. Kocaman bahçeli bir yer tuttum. Sağımda solumda karşımda her tarafımda yapışık ev, komşular anlayışsız. Dairede huzur yok bahçeli yerde de huzur yok. Çünkü insanlar çok bencil!! Kediler miyavlar, kuşlar cik çok yapar, kargalar gaklar, köpekler havlar. Kargalara susun diyemeyenler köpeğe tahammülsüz. Ezan sesinde köpek uluyorsa, o bile korkuyordur! İnsanoğlu kendinin dünyanın merkezi olmadığını anlamak zorunda.
Herkes kendi sınırlarında konuşsun. Herkes, her canlının yaşam hakkına saygı duymak zorunda!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer