
Ben gizli bir şekil de askerliğimi yaptım sizin düşünceleriniz nedir?

Ben gizli bir şekil de askerliğimi yaptım sizin düşünceleriniz nedir?
Yapmasında bir engel yok. Hem askerlik herkese iyi gelir fiziksel olarak (nasıl yapıldığında bağlı) Eşcinsellerde, translarda ve daha bir çok yönelim askerlik yapabilir. Kadınlarda! :)
Teşekkür ederim evet bencede yaptım ben ve gerçekten yapılması gerekiyor hayatına katkısı oluyor yani
Tabi eskiye oranla o kadar zorluk yok ama yine de zor yani
İsteyen askerlik yapmalı, istemeyen yapmamalı
Bence de
Cevap
8Cevap
İsteyen yapabilir
Katılıyorum
Yapmalı bence yapıyorlar da zaten. Onlar da erkek sonuçta.
Evet tabi ki
zaten çoğu asker gayyyy değil mi:D
güldürdün beni
futbolcularında çoğu gaydir
Çoğu asker gay mı emin misin çoğunluğu heteroseksüel dolu bana denk gelmedi :)
o kadar erkekle yaşarken!
bi kere daha diyorum
iyi araştır
Hayır alakasız var aralarında ama hepsi değil tabi
Askeri kurallar çerçevesince elbette yapılmalı.
Toplum öyle kişileri dışlamamalı
Katılıyorum
👍🏻
Yapsınlar bi zahmet..
istiyorsa yapar
yapmasın. d
Neden :)
evet yapmalı. ayrım yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar