Bayramı evde yalnız geçiren kaç kişiyiz?

hiçbir yere gitmedim, kimseyi aramadım. sadece mesaj atanlara döndüm. ilk gün tamamen evimde yalnızdım ve gayet mutluydum.

Bayramı evde yalnız geçiren kaç kişiyiz?
Cevapla