El öpme gibi saçma bir adet söyleyin de gülelim bari?

Çok aşırı saçma buluyorum, karşımdakine tabiki saygım sonsuz ama ne gerek var? Bayramda mesela kimsenin elini öpmedim. Hijyen açısından da zaten midem kaldırmıyor ıyyy
El öpme gibi saçma bir adet söyleyin de gülelim bari?
Cevapla