Kuzen evliliği hakkında ne düşünüyorsunuz?

yani bundan 50 yıl önce bile çok yaygınken Avrupa'da yapılmaması Türklerin de bu şeyin iğrenç olduğunu dusunduruyor. şöyle ki avrupadaki insanların çoğunun 2-3 tane kuzeni var ve yakınları genelde, o yüzden aileden sayıldığı için gerek duymuyorlar. ama Türkiye'de birbirini hiç görmeyen bayramdan bayrama görüşenler var. buna rağmen Türklerin "aaaaa çok iğrenç" demesi bana garip geliyor. siz ne düşünüyorsunuz?
Kuzen evliliği hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla