Bu hayatı bomboş yaşıyorum. Sorun benden mi kaynaklı?

Bir insan düşünün mecazi anlamda demiyorum evden aylarca çıkmıyor, tüm gün evde. Okul gibi sosyal ortamları var ama nedense hiç arkadaşı, arayanı soranı yok, ailesi dışında hiç kimse onu tanımıyor ve konuşmuyor. O kişi benim işte. Ablam abim var ama 30lu yaşlarda. Ben 18im evin en küçüğüyüm. Yani anlaşabildiğim kimse yok. Bomboş bir hayat yaşıyor gibi hissediyorum kendimi. Sorun benden kaynaklı mı sizce? Neler yapabilirim

Bu hayatı bomboş yaşıyorum. Sorun benden mi kaynaklı?
Cevapla