Evet sessiz cekingen utangac biriyim ne yapabilirim bunu asmak icin? Onerileriniz? Bu durumu atlatan varmi?
(Tek basima Uni icin baska sehirde olucam caymak istemiyorum)
(Tek basima Uni icin baska sehirde olucam caymak istemiyorum)
Sana 1 adım gelene önce 1 git sonra bu adım sayılarını artır. Ben yıllarca 2. adımı da karşı taraftan bekledim sümük gibi yapıştı demesinler diye ama gerçekten yanlış bir düşünce bu.
Mesela okulda biriyle mi tanıştın. Sadece birbirinizin adını öğrenmiş olsanız bile onu diğer gün gördüğünde "pek samimi değiliz sadece isimlerimizi biliyoruz" diyip kafanı eğip geçme yanından. Günaydın de, merhaba de, selam de.
Ben insanlara guleryuzle davransamda konusmaya calissamda yani adim atsamda ise yaramiyor
Cirkinligim ya da agzimin laf yapmamasi ya da hala soguk gorunmem
zamanla aşarsın bu durumu yeni çevre yeni insanlar önemli olan doğru insanları seçebilmen. zamanlada zaten bu durumu aşıcaksın illaki fakat hiçbir zaman bunu unutma kazık yemeden tecrübe edinemessin :) yani tecrübe yediğin kazıkların bileşkesidir. o yüzden bence hiç korkma zamana bırak. öyle bir an gelecek ki sessizliğinde utangaçlığında hepsi biticek...
Insallah umarim
Ne gelismesi 1 gunde?:)
Okuyosan surekli derse katil arkadas ortamlarinda girisken ol konulara hakim ol sohbete katil kavga olaylarinda filan cok girisken ol kendini savun ne biliyim oyle seyler yap
ya bu kızlar soruyorda herkes çekingen sessiz utnagaç E peki benim çevremdeki insanlar neden kurt gibi fırıldak özellikle bana mı denk geliyo
:/ bilemiyorum
kızlardan bahsediyorum
Cevap
14Cevap
Kendinde beğendiğin yönleri keşfet. Özgüvenli ol biraz. Sus pus olma, gündemden haberin olsun en azından konuşacak konu bulursun.
O anda beynim bos oluyo nedense
İnsanın içinden gelmesi gerekiyor biraz ama bir laf vardır ınsanın özgüven sahibi olması için 2şey lazım bir bilgi kivvetib2beden kuvveti ama biraz kendini zorlamanın gerek
9 ve 10 da yurtta kalmistim bana cok destegi oldu vu konuda ama yurtlarim cok bktandi o ayri
Mesele biraz kendibi zorlamak dusununce vazgecion birak ne olursa olaun yardir
:( korkuyorum
Aynen titreme bile oluyor :( umarim dedigin gibi olur
Yurtda ben yabanci ögrenci olarak ekden basvurdum
Üniversite de atlatıyor çoğu insan seninde öyle olacağına inanıyorum.
Tek önerim vazgeçme.
Insallah umarim :(
Evet :) orda cevap veren fazla kisi olmadi
Üniversitede ister istemez açılırsın kesinlikle ama ne derece olur bilemem
Insallah
Bence saçma sapan konuşan bile sessiz sakin durandan daha iyi en azından ben birşey mi yaptımda bu susuyor diye aklıma bir soru gelmiyor
böyle devam et kardeşim. bende öyleydim utangaçlıktan kurtuldum ama keşke öyle kalsaydım. az insan çok huzur.
Sosyal ortamlara katıl , git bir kursa yazıl , günde en azından bir iki kişiyle muhabbet etmen lazım
Iletisim kuramiyorum :(
Bende değişmesin. Mesela ben utangaç çekingen birinden daha çok hoşlanırlar. vardır hoşlanan
:/ ben rahatsizim bu durumdan
Bende senin gibiyim ama kendi sehrimdeyim üniversite de tekim
Allah yardimciniz olsun
Amin. Ama yanlis bisi soylicem birileri gulecek yok boyle olacak falan diye düşünme kimse kimseyi düşünmüyor zaten hatta kimse senin öyle biri olduğunu bilmiyor olmak istediğin gibi davran yeni biri ol
Zaten o an aklimdan hic birsey gecmiyor
öyle devam. herşeyin tedavisi var ama ar damarı çatlayanın tedavisi yok.
O ne demek simdi ne alaka
utangaç çekingen olmak ar damarı çatlamaktan daha iyi demek
öyle olacağına böyle ol demek
Bir erkekle her şey yap bir şey kalmaz günde iki vakit
''Ot geldin, ot gidicen''
Tesekkurler
Kendime kanka buldum. 😊😎
Hahaha
Arkadas edinmen gerek bnce oyle zamanla acilirsn
Zorlaniyorum o konuda :/
Özgüven kazanman lazım
Nasil?
Kendini beğenmende bir sıkıntı var mı?
Var kendimi bildim bileli insanlar dis gorunusumle yuzumun cirkinligiyle alay edip ezdiler nekadar bakimli olsamda
Anladım. Zaten soruyu ilk gördüğümde aklıma suratını beğenmeyen bir kız profili oluştu. Çünkü çok böyle insan biliyorum. Neyse utangaç ve çekingen olmanın temel sebebi bu. Otomatik düşünceler diye bir kavram vardır. İnsanlar beni yargılayacak, benle alay edecek, beni küçük görecekler, beni aralarına almayacaklar, sosyalleşemeyeceğim vs Bu düşünceler direkt beynine dolu verir. Bu düşüncelerin ne kadar çarpıtılmış ve gerçek dışı olabildiğini anlaman lazım.
İlk önce kendini sevmen lazım, çünkü kendini sevmeyen insanların özgüveninde büyük problem oluyor.
Haklisin ama sevemiyorum kendimi elimde degil mutsuzluguma sebeb oldu yuzum nasil sevebilirimki
psikoterapi öneririm
Universite acar m. yapma
rahat ol :=))
diyor @neolsun55
sosyalles
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar