
İyi bayramlarınız olsun 🍭
Küslük, dargınlık olur ve bayram vesilesiyle barışma adımları atma olur. Var mı böyle düşünceleriniz?
Bayramda küslük olur mu?

İyi bayramlarınız olsun 🍭
Küslük, dargınlık olur ve bayram vesilesiyle barışma adımları atma olur. Var mı böyle düşünceleriniz?
Bayramda küslük olur mu?
Kimseyle bir küslüğüm yok ama hayatımdan çıkardığım insanlar var onların da bayramlarını neden kutlayacağım sonuçta. Hayırlı bayramların olsun poğaçam hep birlikte sağlıkla mutlulukla nice bayramlara 🎈💫🧘♂️🧘♀️
Seninde hayırlı bayramların olsun çorbacım ✨🍭
Ben geçtim artık o işleri.
Beni kırıp döküp, hayal kırıklığını yaşatan insanları bayramı bahane edip adım atmıyorum.
Bu gurur değil.
Çünkü benden giden ve haketmediğim bir hayal kırıklığı yaşatan iyi dileklerimi haketmiyor..
Sanada iyi bayramlar 😃
Fark eden haklı burada 😂
İstemeyerek olmaz 🚫 isteyerek demek lazım 🤨
Harikasın 😎
Rica ederim ✨
Asla... Bayram olunca atılan kazıklar unutulmuyor. Ayrıca bayram bitince yine yapacak aynı şeyleri. Barışmam kafam rahat böyle benim. Barışırsam iyine üzülen ağlayan ben olacam.
Hayır yok. Küs olduğum kimse yok zaten.
Direkt hayatımdan çıkarırım.
** iyi bayramlar poncik
İyi bayramlar ponçik
Cevap
13Cevap
Barışmak istediğim kimse yok

Kimseyle barışmıycam, küsmüşsem iyi niyetimi çok zorlamışlardır.
Yok. Ben barismak istiyorsam bayrami bahane etmem. Ararim gonlunu alirim. Küs oldugum insanlar var ama bu durumdan memnunum. Onlarsiz huzurluyum
Küs değilim kimseye, olmamda. Bir insan ya hayatımdadır ya da dış kapının dış mandalıdır artık. Hayatımdan çıkardığım yerde ya da beni çıkardıkları yerde kalsınlar.
İyi bayramlar öncelikle! 🌸
Hayır bunun için bayramı beklemem, küs olduğum kimse de yok, küs olarak değerlendirmiyorum, hayatımda artık yoklar bu kadar.
Küs olduğum bir insan yok bildiğim kadarıyla. Mesafe koyduğum insanlar var. Onlarda gereken uzaklıktalar bu konuda bir pişmanlığım yok.
Hayır yok. Ben küsmem zaten , ya hayatımda yeri vardır ya da yoktur bu kadar net.
Küs-barış-küs-barış tarzım değil
İyi bayramlar. 🍬
Bayramda küslük olmaz elbette. Gayet de vesile olur küslerin barışmasına. Benimse küs olduğum biri yok. 😊
İyi bayramlar canım. Hayır bir yanlışın olmadı. Ben takip listemden kişi çıkarırken seni de çıkarmış bulundum, sonra da atamadım kasıtlı olarak takipten çıkmış da geri tekrar takip etmek istiyor gibi.
Rica ederim 😊🍬
Küslük olmaz ama canımı çok yakan kişiler ile barışmam Allah'a havale ettim. Hayırlı bayramlar olsun 😊
kimseyle küs değilim..
iyi bayramlar sanada 🍭🥳
🍭🥳
İyi bayramlarr,
Ufak küslükleri bayramdan göz ardı edebilirim ancak küsmemin son derece mantıklı bir sebebi varsa bayram seyran dinlemem.
Kimse yok beni kaybedenler kafalari duvarlara vursunlar
Kustuklerinle barışırsin , sildiklerinle değil.
Kimseyle küs değilim
Küs olduğu kimse yok kardeşim. ☺️
Hayırlı bayramlar.
Umrumda olan birisiyle barismak icin bayrami beklrmem
Küs olduğum kimse yok, kırgın olduğum var ama barışmam.
Aynıyım. ☹️
Yapacak bir şey yok, geçmesini bekleyelim ☺
Barışmak istediğim biri yok. Barışmak istesem bayram dinlemem her türlü barışırım
Yok küstügüm kişilerle sırf bayram diye barışmayı düşünmüyorum
İnanin kimseyle barışmak istoyorum insanlar. cok serffsiizz barissan ne olacak.
Gecen bayram bayramlastigim halde barışmadık. Cani cehenneme o yüzden
iyi bayramlar #abd. gel barışalım😂
Küs müyüz? 😬
Tamam. Küselim ve barıştık ))
Kimseyle barışmak istemiyorum eğer biriyle küstüyse mutlaka bir sebebi vardır
Ben hatalıysam eğer bayramı beklemem kendimi affettirim. Küs kalmak ve küs ölmek istemem istemem
Kimseyle küs değilim
Beni affetmesini çok istediğim birisi var..
Küs daha iyi. Başıma bela alamam.
Hayir yok barışmam affetmem
Hayır yok bayram bile kurtarmaz
Küs olduğum kimse yok.
İyi bayramlar yengeç
Çok şükür yok yaa öyle birileri
Küs olduğum kimse yok
O bayram barışma dinlemez
Bayramlar barışmama vesile olmuyor..
Herkesin canı cehenneme.
Var evet
Kimse yok
Kimseyle kus degilim
kimse yok sdfsdfg
Hiçkimse yok 😌
Hayır kimse yok
Hayır yok.
Hayır
Yok hayır
Yokkkk
Nö, yok : )
yook
Yok valla
Hayır
Babam 💔
Evet arkadaşım
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?