Aileniz sizi küçümseseydi ne yapardınız?

Merhaba

Aileniz sizi küçümseseydi ne yapardınız?

Onlara göre ben paramı sokağa atan biriymişim... Çünkü ayrı eve çıktım. Ödediğim kira gereksizmiş...

Orası nasılsa köhne bir bekar eviymiş... Ne işim varmış öyle yerlerde?

Velev ki bir gün işten çıkarılırsam " Bak yine gördün mü yapamayacağını, seni toplamaya biz geldik..."

Hemen evi kapatalım... Esyaları da dagıtalım... " Asla arkanda da degiliz"

Böyle sürtüşerek bir düzen kurmaya debelenip her seyi sil baştan yapmaya çalıştığım 10 yıl...

Sonra 10 yıldır çalışıyorsun paralar nerde kimle yedin?

Siz olsanız ne yapardınız?

Aileniz sizi küçümseseydi ne yapardınız?
Cevapla