Önümüzdeki ay 22 yaşıma gireceğim. Bu yaşıma kadar hayal kurarak yaşadım, bundan sonra hayatım başlar mı?

İster inanın ister inanmayın bu yaşa kadar sadece hayal kurarak geldim bir sevgilim arkadaş ortamım olmadı ama zatrn ciddi evlilik insanıyım lisede sevgilim olamazdı üniversite ise şandemiden dolayı ben 21imdeyken açıldı işte o zaman ilk defa tim yalnızlığıma arkadaşsızlığıma değer sandığım flörtüm oldu ama sonra onu da ben bi kırılıp engelleyince bi daha gelmedi işte 7 ay oldu 21 yaşımı da öyle kaybettim bu yaşa kadar okulda her gün yalnızdım bir gün olsun bir cafeye gitmedik okuldan biriyle yani acaba sorun bende mi Yoksa sadece imtihan mıydı alacağım mükafatlar için miydi bence artık tam yaşı hatta 21de başlasaydı keşke ama 22ye geldik hiç yaşamadan sadece düşünerek

Güncellemeler
+1 yıl
🧡🧡
Önümüzdeki ay 22 yaşıma gireceğim. Bu yaşıma kadar hayal kurarak yaşadım, bundan sonra hayatım başlar mı?
Cevapla