İster inanın ister inanmayın bu yaşa kadar sadece hayal kurarak geldim bir sevgilim arkadaş ortamım olmadı ama zatrn ciddi evlilik insanıyım lisede sevgilim olamazdı üniversite ise şandemiden dolayı ben 21imdeyken açıldı işte o zaman ilk defa tim yalnızlığıma arkadaşsızlığıma değer sandığım flörtüm oldu ama sonra onu da ben bi kırılıp engelleyince bi daha gelmedi işte 7 ay oldu 21 yaşımı da öyle kaybettim bu yaşa kadar okulda her gün yalnızdım bir gün olsun bir cafeye gitmedik okuldan biriyle yani acaba sorun bende mi Yoksa sadece imtihan mıydı alacağım mükafatlar için miydi bence artık tam yaşı hatta 21de başlasaydı keşke ama 22ye geldik hiç yaşamadan sadece düşünerek
Güncellemeler
+1 yıl
🧡🧡
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
25 ten sonra başlıyor diyorlar hayat, daha 3 senen var yani 😁😁
Ben önceki sıradan hayatı yaşamamaktan daha erken başlamalıyım kredimi fazla ödedim 😅
*sıradan hayatı bile yaşayamamaktan
Hayatı yaşamanın bir yaşı yok ne kadar erken atılırdan o kadar erken başlarsın sana kalmış yani benim 20 de bsşlsdı gidiyor.😂😂
İşte ben geç bile kaldım 22 tam yaşı hatta evlenme yaşı
Sana kalmış atıl gitsin hayata ne bekliyorsun hahahaha hayat seni bekliyor
Kardeşim hayat olsa bu soruyu sormam demi
Kanka doğru diyosun ne diyim
Dua et yarın arefe
Bugün arefe cano 😂😂
Yarın sabah uyandığında ful arefeyi yaşıycaksın
Uyumayacam çalışıyorum vallaha djdjjs dolu dolu yaşıyorum ne güzek
Bende aynıyım senle nerdeyse
Tipin iyi la erkeklerde kankalık kolay aslında
Nasıl yani knk sjsj benim öyle yani senle ayni hatta daha az oldu benim arkadaş ortam
Oğlum inşallah halı sahaya falan çağıran olur Allah hak etmeyen kimseyi YALNIZ bırakmasın
Amin inşallah knk ben biraz ciddi ilişki insanıyım ondan
Tam beni tarif etmişsin
Yapmaa kuzum üniversite mi okuyosun sen de
Evet
Hangi bölüm
Zor bir bölüm diyeyim kısaca
Kendimi ele vermeyeyim simdi
bsjanzkakz
2 gündür grevde olanlar mı
Hayır ya o kadar zor olmasa da zor
Mimarrr
sen ne okuyorsun peki ipucu ver sende :Ddbsjs ya da direkt şöyle gitsin
Mimarlık mı cidden lo
Neden sevgili yapmadın teklif vs mı gelmedi
Aga kriterlerime uygun olması zaten çok az çıkardı bi bu çocuk buldu beni işte 21inde tam da hayalimdeki Allahtan başka kimsenin bilmediği şekilde sevgi gösterdi bana ama engelleyince neden gelmedi kafa karıştırır demek ki doğru kişi değilmiş
Öyle usta doğru kişi değil demekki belki ilerde seni daha çok üzcekti. Kriterlerin neler merak ettim detsylıcasınj
Bak sen anladın ama buradakiler engellenen erkek gururu varsa gelmesin yazmışlardı oysa tam tersi onurlu adam sevdiği kızı bırakmaz gerekirse dünyayı karşısına aşır engel nedir
Öyle reis ben anlarım tabi valla ben takmazdım okuldan vs bulurdum yenisini hayay uzun demi
Denek sen de o çocuk gibi engelleyen sevdiğin kıza gelmezdin yenisini bulmaya çalışırdın öyle mi ama aşık insan başkasından etkilenemez
Valla bilmiyom da kimsenin nazını çekmezdim
Demin çocuğu karaktersiz yapmıştın şimdi ne diyon 😅😅😅
Hahahah bak şöyle olmuyorsa vardır bi sebebi hayat bi kişiden ibaret değil lısmet işi bunlar
Tamam da 8 ay düşün niye ben yine tekim bi daha tek olmam inşAllah 🥲💙
İnşallah kriterlerin ne bulalım sana bitane dlaşsşc
Yok dayı o beni bulacak
Kslapxpc uyuycak mısın
Yani birazdan da Allahım utanabileceğim duruma koyma. Şimdi bayram olacak bende sevgili koca yok Off Off 22 yaşında baba evi
Koca mı istiyosun gece gece😳😳😳😂😂😂
Öyle değil eş istiyorum ben anneme babama kalmayı ya da tek kalmayı hak etmiyorum hepsi kazandığımı görmeli
Ne okuyosun bölümün nee
Uluslararası
1 saat falan uyumazsan gizliden çıkayım yoksa burada bitirelim mi
Kanka tam şu sıralarda uykulu oluyorum ne desek yalan olur
Uyuma istersen😂 sen bilirsin tabii 180 boyum ldğsğzğcpc
O da 1.80di kanka ama ben 1.83 isterdim
183 üm slaşxpcpv neyse o zaman konusmuvaksan iyi geceler
Yok. ç be ondan değil uyursam diye
Uyumamışsın😂
Neyse gelmezsin herhalde
Aslan burcu musun
Nayn
O ne demek
Hayır demek
Önümüzdeki ay Ağustos olmuyor mu yengeç burcu musun
Ağustosun sonu Başak oluyor 👼
herkes dort dortluk yasamiyor bu hayati
Ben dört dörtlük YALNIZ kalmışım ama
Başlamaz
Niye öyle dedin beyefendi 🥺
O şanslı kişi sen değilsin bence. Başkalarınınki başlar bizimki yine başlamaz
Allah en güzel kapıları açmadan önce dar kapılardan geçirirmiş
Sonra kapı suratına kapanır
Ne alaka
Bu zamana kadar bir b*ok olmadıysa bundan sonra da çok bir şey bekleme yani
Öyle değil çoğu zengin karısı yokluktan gelme
Evlen o zaman
Aynen tek çarem