Dün Konya Şehir Hastanesi'nde bir hekim daha öldürüldü? Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Son zamanlarda hekime şiddet olaylarındaki artış malum, artık şiddete cinayet de eklendi. Dün bir hekim daha öldürüldü. Siz bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz? İnsanların hekimleri öldürmesine hak veriyor musunuz? Sizce bunun önüne nasıl geçilebilir?

Dün Konya Şehir Hastanesi'nde bir hekim daha öldürüldü? Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla