Muhabbet ettiğin bir kız, annesinin işi olduğundan dolayı birlikte senin semtine gelir. Sanada “annem işini hallederken kahve falan içelim mi?” Diye davet eder. Sonrasında telefonda görüşürsünüz “nerdesin” dediğin zaman “geliyoruZZ” der ve “tek misin” diye sorduğunda. “Annemleyim” der.
Annenle neden geliyorsun diyince “tek mi kalsın kadın” diyor. Tamam tek geliyorum diyor. Annesi ile gelse yine sorun yok zaten
Aradım nerde kaldın demek için ama bende bir noktaya geçtim ve gizlice bekledim. Yalanı sezdim yani. Tam açarken telefonu “gördü bizi sanırım” sözünü yakaladım. Ve uzaktan gördüm. Bizç derken annenle misin dediğimde değilim dedi. Annesi kabak gibi görünüyor etrafa bakıyorlar.
Gereksiz yalanlara tahammülüm yok. Niyetim kötü değil. Annemde gelsin mi diye sorsaydı olur tabii soru mu bu. Derdim.
Ama naparsan yap diyip suratına telefonu kapattım.
Sizce derdi neydi?
Annesi ile ilk buluşmaya gelen kızın derdi ne olabilir?
Bana bu hikaye çok tuhaf geldi. Neresinden tutarsan tut elinde kalıyor. Tamam annesinin yalnız kalmasını istemediğinden kendisiyle gelmek istemesini anlarim ama sonuçta ilk buluşma diyoruz. İlk buluşmada bu tarz bir şey olmaz ki? Karşı taraf da rahat edemez insanın kendisi de. Zira empati yapıyorum. İlk buluşmada konustugum insan annesini de yanında getirse hürmetim elbette olur. Ancak kasılırım. İlk buluşmamız sonuçta, biraz özenli ve iki kişinin konuşması, birbirini daha rahat görmesi, tanımaya çalışması öyle değil mi? Mantıklı olanı yapmışsınız.
Ya normal bir arkadaş bide sorun olmaz annesinin gelmesi. Ben kasılmam bu konuda.
Sorun şu. Gereksiz yalan söylemesi. Hikaye anlatınca bile aşırı saçma. Videoya çeksem var ya komedi filmi gibi. Noktasına virgülüne kadar aynı. Değişik biriydi. Yani insan ezmeyi hiç sevmem ama böyle bir cahil insan görmedim. Genel yaşamda hayattan hiç bir şey öğrenmemiş. Ama baksan tıp okuyor. Cidden tuhaf
Böyle bir saçmalık olabilir mi anneyle ilk buluşmaya gitmek nedir en iyisini yapmışsın ben böyle biriyle konuşmayı asla devam ettirmezdim yaş 5 değil sonuçta böyle tiplerin derdi çekilmez.
Kendini hiç bir şekilde geliştirememiş insandı işte. Bir insan gerdanın ne olduğunu veya TAVUK burger gibi bir şeyi kaza ile 20 senede görmemesi bile tuhaf. Trolliyor sanıyordum. Ama cidden varmış böyle insanlar
Benzeri bana da oldu, ek olarak kızkardeşi de ekleyelim ona 😀
Yani iki kişinin özel görüşmelerine böyle müdahale edilmesi bana biraz kötü niyetli geliyor. Sonuçta dışarıda bir yerde görüşülüyor, kapalı kapılar ardında görüşülmüyor ki korkulup güvenmeyip de böyle işlere gerek olsun dimi…
Bende yol verdim, gerçi öncesinde 1-2 şey daha yapınca bu da sebebi oldu biraz
Tamamen saçmalık işte. Ben arkadaşım olarak görüyordum. Ayrıca bana söyleseydi gelebilir mi diye, bende olumlu karşılardım yani nolcak. Gizli iş çevirmesi sinir etti
Hayır yani. Manitamiz değil bir şey değil. Ayrıca annemde gelsin mi dese hayır demem. Manyak bu insanlar. Kızda aşırı cahil. Tıp okuyor ama tüm insanları bildiği genel şeylerin hiç bir şeyini bilmiyor. Cidden böyle toplumda mağara insanları olmasına hala şaşırıyorum
Sevgilisi ile tanıştırmak için gelmiştir Belki de Büyük ihtimal Annesi istemiştir Kim bu Sevgilin göreyim bakayim diye 😅 Annesinden geçer not almak da önemli Annesi onay verirse kız zaten seviyorsa seni bu iş tamam
Dalgada geçmiyor aşırı derecede mağara insanı gibi bir şey karakteri. Okuyan biri sözde. Yazık kafasına. Başka konulardada cahilce sorular soruyordu yani 20 yaşına kadar kaza ile bile olsa milyon kez öğreneceği şeyleri soruyor.
Hamburgeri bilip tavuk burgerin olduğunu ilk defa öğrenmesi. Gerdanın neresi olduğunu bilmeyip arkadaşına sorduğunu yakaladığım o an. Ya tramwaya binerken kart basıp inincede basacağını sanacak kadar cahildi
Ya dalga geçiyor sanırım ilgi istiyor ayaklarına takılıyor sanıp anlatıyordum. Ulan böyle bir şey yok. Zaten en son kavga etmiştim bunla. Evi toparlıyorum diyor mesaj attım 1 saat görmeyince evi topladığını biliyorum diye bakmadım telefona. Arıyormsoruyor napıyorsun bakmadın diye. Evi topkuyordun bakmadın dediğimde NERDEN BİLİYORSUN YA EVİ TOPLADIĞIMI diyor. Böyle canım
Güvenle ilgisi yok. Genel olarak muhabbet edincede her konusu çekilişiyor. Ayrıca güvenmiyorsa niye geliyor. Anneside yanımızda oturmasından söz ediyor. Kadını mı kovayım napıyım? En başında dese annemde gelse sorun olur mu diye ben sorun etmem. Sadece emrivakiler saçma. Arkadaşız adı üstünde neyine güvenmiyorum