Kızlar, erkek kardeşinden uzun olanınız var mı?

Erkek kardeşim benden bir yaş küçüktür. Ortaokula gittiğimizde benden 8-10 cm kadar uzundu. Boyu erken durduğu için de benden kısa kaldı. Ben 1.75i buldum o ise 1.72 de kaldı. Benim hoşuma gidiyor gibi görünse de kardeşimin benden kısa kalmasının zoruna gittiğini görünce doğrusu ben de üzülmüyor değildim. Evlendiğinden sonra kardeşimin duruş bozukluğu ve kemik erimesinden dolayı kısaldığını farkettim. (1.64 olmuş.) Benden kısa iken daha da kısaldı. Onun yanına gittiğimde topuklu ayakkabı giymemeye çalışıyorum ki daha fazla komplekse girmesin. Kardeşim için ne yapabilirim?

Kızlar, erkek kardeşinden uzun olanınız var mı?
Cevapla