Kendi kendinize bir konu da teori geliştirdiği mi? Benim terime bakar mısınız?

Benim teorim şu : diyelim ki paralel evrenler gerçek ve şu an bulduğumuz evren de de rüyalarımız da diğer evrenlerde yaşadıklarımız olabilir. İkincisi ise her evrende farklı meslek gruplarında farklı seçimlerde olabilir tüm alternatifi yaşıyor olabilir miyiz bir evde çok kötü bir evren de melek kadar masum olabilir miyiz. Bunun dinle de bağlayıp acaba diyorum tüm alternatifleri ahirette görüp iyiliği mi seçtik kötülüğü mü seçtik acaba ona göre yargılanma durumumuz olabilir mi diye bir teori oluşturdum bu alay etme veya başka bir amaçla yazılan bir soru değildir bir süredir ara ara kafamda oluşan bir düşüncedir. Cevaplarınızı bekliyorum teşekkür.

Kendi kendinize bir konu da teori geliştirdiği mi? Benim terime bakar mısınız?
Cevapla