Doğulu olduğum İçin mahkeme taraf tutar mı?

Zamanında 7-8 kişi tarafından babamla bana annemin eşimin ve çocuğumun önünde öldüresiye dövüldük. Yerde tekmelenmekten benimde babamında kaburga kemikleri babamın elmacık kemiğinde çatlak köprücük kemiğinde kırık benim kolumda gene öyle çatlak parmağımda çatlak oldu ambulans geldi bizi yerden topladı. Darp raporumuz oluyor doğal olarak ama dört yıl sonra dört gözle mahkeme günü geldi ve ben ve babam sanık olarak mahkemeye çıktık karşı taraf mağdur olarak anıldı gerçi adamlar dmuruşmaya bile gelmediler kapalı ceza evinden kaçmışlar. Adalet yok onu anladıkta birde doğulu olduğum İçin mi böyle yapıyor hakim
Doğulu olduğum İçin mahkeme taraf tutar mı?
Cevapla