Daha dün doğurdum ben seni büyüdün de okula kayıt oldun tutmayın beni ağlayacam gali🥺

Daha dün doğurdum ben seni büyüdün de okula kayıt oldun tutmayın beni ağlayacam gali🥺

Benimki 7. sınıfa geçti dehşet içindeyim.
Zaman gerçekten acımasız. Üniversite mezuniyetlerini görün inşallah.
Benim ki daha anaokuluna başlayacak ama ben gerçekten çok şaşkınim ve tedirginim Rabbim hepimizin evladını korusun güzel yarınlarıni göstersin
Amin inşallah.
Cevap
12Cevap
Zaman hızlı geçiyor
Hemde nasıl Barış 🤭
Masallah bi sure sonra mezun da olacak yaşlaniyoruz
Ne ara büyüyorlar anlamak öyle zor ki
Oyyyy kafasını okşayım
Hayırlısı olsun abla
Umarım hayirli bir ömrü olur
Memlekete faydalı olur
Amin kardeşim hepimizin evladı inşallah 🙏 teşekkür ederim 😊
maşallah allahım zihin açıklığı versin
Amin hepimizin evladına inşallah 🙏
Aaaaaa❤❤❤
İnşallah en iyi yerlerde görürsünüz hanımefendi🌸
Amin hepimiz evladını inşallah 🙏💐
Hayırlı olsun 🙏🏻
Benim kız liseli oldu 😅
Çok teşekkür ederim canım benim 💐 Maşallah sana kocaman olmuş ben okula ne zaman başlayacak derken başlıyor çok karmakarışık hissediyorum 🥺
Hayırlısı olsun eğitim hayatının bitişini görürsün ınsallah 🙏
Amin daha başlarken zirlayan ben ağlarken yine zirlarime
Askere ne zaman gidiyo
Allah nasip ederse Asker olsun istiyorum ona daha var ama
zaman çok hızlı geciyor insan nezamn gectigini anlamiyor maalesef
Bizim yaşıtlar hep evlendi çocukları büyüdü okula bile gidiyor ne güzel. Bende daha hiç bir şey yok.
Eşim senden küçük evli iki çocuk babası geç kalmışsin brooo
Sağol iyi moral verdin😀
👻👻👻
ohoo yakında askere gidecek üniversite kazanamazsa direk askere gitsin hiç uğraşmasın
Asker olsun istiyorum ama nasip canım
Milli Savunma Üniversitesini Kazansın sözleşmeli falan olmasın
Babası sözleşmeli Asker bı zararini görmedik sözleşmeli olmanın ama teğmen olmasını istiyorum gönlümden geçen o ama evladı doğuruyorsun gönlünü doğuramiyorsun der eskiler bakalım kendi asker olmak isteyecek mi
Subay olması daha iyidir sözleşmeli olursa daha çok ezilir
Evet haklısın o konuda
Sözleşmelilere pek iyi davranmıyorlar sözleşmelerini iptal ederiz diye tehdit ediyorlar subay biraz daha kadrolu olur
Maşallah tosunuma
Çok küçük abisi daha okullu oldu benim paşam 🥺
Daha ilkokulu, ortaokulu var ben anaokulunda böyle olduysam ne yapacağım bilmiyorum 😂
Allah sana da nasip etsin inşallah kardeşim 🙏
Ağzına terlik geliyor Allah esirgesin hiç yakışmıyor ağzına ölüm lafı
Ahahha ele bak minnacikk yaa oyy
O ele sahip minicik adam büyüdü okula başlayacak 🥺
Vatana millete hayirli evlat olsun inş
Amin hepimizin evladı inşallah canım 🙏💐
o kadar büyüdümü maşallah kardeş ne zaman geliyor ona o zaman
Onun kardeşi var zaten 😂
maşallah sırayla boylansınlar bakim.
Çok güzel bir duygudur eminim.
Çok güzel ama zor bir duygu
Allah kolaylık verin bahtı açık olsun 😊
yaa ellere bak ya 🥺
O eller büyüdü okula başlayacak teyzesi 🥺🥺
kalem tutacak hem de 🥺
İlk kez saatlerce ayrılacağız sabahtan beri yüreğim kabarıyor 🥺
kız bu kadar endişe etme ya hepimiz gittik okula bebeğin hayata atılıyor işte ne güzel :)
Oğlum çok içine kapanık yapışık ikiz gibiyiz o bana bağımlı ben görmemişin oğlu olmuş modundayim 😱😂
içine kapanık oluşunu atlatır işte bu şekilde böyle olma sal çocuğu 😀
Deniyorum yapacağım 🙈 aksi ona kötülük olacak zaten
yanii en azından farkındasın eğer sen böyle devam edersen tek başına ayakları üzerinde duramaz ileride
Onun farkındayım balım Zeynep im de hiç tedirgin olmuyorum daha küçük ama kendini çok rahat ifade edebiliyor ama Fırat im içine kapanık yanında ben olmadan hiç bişey yapmıyorum bunu beraber aşmaya çalışıyoruz
okul bunun için bir adım işte sen yanında olmayınca alışacak
İnşallah gülüm tek umudum o artık
ALLAH uzun ömür versin kuzucuğa :)
Allah mürüvvetini göstersin
Amin hepimizin evladının inşallah 🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?