Boşanma davası açtık avukat 2,5 aydır karşı tarafa tebligat iletemedi, şimdi de para istiyor sizce hakkı mıdır?

Tanıdık bi avukat bulduk, kardeşime çekişmeli boşanma davası açtık, karşı taraf adreste yok diye 2,5 aydır tebligat iletemeyip bir de avukatlık ücretinin ilk taksitini istiyor. Ben de haklı olarak ben daha hizmet görmedim, daha tebligat iletemiyorsunuz neyin ücretini vericem diyorum sizce haksız mıyım?

Boşanma davası açtık avukat 2,5 aydır karşı tarafa tebligat iletemedi, şimdi de para istiyor sizce hakkı mıdır?
Cevapla