Bebeklerden, çocuklardan tiksiniyor ve nefret ediyorum. Bu durumun beni hayattan soğutması normal mi?

Gelecekte anne olmak istemiyorum. İnsanlara bu durum anormal geliyor. İlerde duyguların düşüncelerin değişir felan diyorlar hayır değişmez ben buyum. Kendimden vazgeçmek istememem doğru değil mi bir canlı için? Bebekleri çocukları sevmiyorum sinir oluyorum. Alarmlı çalar saat gibiler bağırmadan konuşmuyorlar. Uğraşmak sorumluluk almak istemiyorum.
Bebeklerden, çocuklardan tiksiniyor ve nefret ediyorum. Bu durumun beni hayattan soğutması normal mi?
Cevapla