Ezelden beri iyi degiller cok denedim aralarini duzeltmeyi ama olmadi. Kizim dün telefonumdan gizlice mesajlari okumus yigenlerim bana yaziyor kizdi bana ne bu samimiyet diye. Onlarla samimi olmicaksin dedi olursan biter dedi. Cekti gitti. Evli kizim. Ne yapmam lazim?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yeğenşerinin sorunu ne kızınla ilk olarak bunu öğrenmelisin. Orta yol bulunmazsa mesajlarını silerek konuş, aynı yerde kızınla onları denk getirme evlat herkesten önemlidir tabi düzgün bir evlatsa
Denedim ama dislamaya devam ediyorlar. Kizim cok icerlemis. Bana dün rest cekti samimi olursan bitti dedi.
İki defa okudum mk neyse kızın haklı yani belki nedenleri vardir
sen kac yasindasin ki :)
biraz daha kizina desek olman iyi olur tabiiiki
Yani herkes kendinden sorumludur. sen onlarla konusuyorsun diye kızmaya hakkı yok seni kıskanıp benimsediği için öyle yapmış ama yanlış
Sende olma kızın daha önemli
Elimde buyuduler ama yigenlerim gecemiyorum onlar benim ailem... kizimda degerli orta yolu bulamiyorum
Yaşları küçükse maalesef orta yolunu bulamazsın diyeceğim ama evliymiş kızın galiba bu yaştan sonra orta yol bulunmaz
Kizim kesinlikle onlarla muhatapp olmak istemiyor. Baslarsam eger agzima koyuyor lafi kesinlikle istemiyor. Benimde fazla samimi olmami istemiyor...
Kesinlikle çizgini çekmelisin zor bi durum fakat yeğenlerine de tepki koyabilirsin gerçi mevzuyu bilmeden de yorum yapamıyorum. Kızınız tarafından mesele açıkça anlatıldımı size
Mevzu dislanmasi. Kucuk yaslarda basladi. Neden disladiklarini bilmiyoruz. Kizim gün gectikte dogal olarak nefret etti onlardan. Ve ayrica yigenlerim kizim kadar dürüst degiller o yuzden cok zirtlar. Ama asil mevzu dislanmasi. Bunu biliyoruz. Bir duvar örmüs kesinlikle iletisimde olmak istemiyor onlarla. Bu degismez artik. Kizim banada engel olmaya calisiyor fazla samimi olmani istemiyorum dedi. Gizlice telefonhmdaki mesajlari okur kizdi bana dün mesajlar vardi. Cekti gitti
Bende gay olduğum için sosyal medyada bazen dışlanabiliyorum sosyal medyada ki hakaretleri kaldıramazken reelde aile içinde böylesi bi durum varsa kesinlikle kızının yanında olmalısın
Duruyorum. Ama elimde fazlasi gelmiyor onlarda benim ailem... kiziMda sen benim yanimda durmadigini biliyorlar ondan buna cesaret ediyorlar tek basima o kadar k*ahpe ugrasiyorum dedi
Evet doğru söylemiş sanki kızınla dalga geçmeleri kızını dışlamaları doğruymuş gibi hissettiriyorsun yeğenlerinle samimi olarak
Oyle diyor evet... ama yapamiyorum... biri kizim digeri ailem... ikisinden vazgecemiyorum...
Mesafemi koruyorum ama yigenlerim yaziyor bana. Kizimda neden bu kadar rahatlar biliyormusun diyor? Yüz veriyorsun dedi.
Yaa olmaz ki vazgeçmelisin
Konuşma yazma yeğenlerine cevap verme bir şey açıklayamıyorsan susmayı tercih et
Yapamiyorum... mesafemi koruyorum ama yigenlerim bana yaziyor... dün geldi kizim mesajlari okumus. Cekti gitti sonra mesaj atti yaranmaya devam et samimi olursan bitti dedi.
Yapamıyorum değil bir kez dene kızın için
Burcunuz ne? Hiç hayır diyemiyorsunuz
Burcum koc, kizim Boga
Sizde zor bi karaktersiniz kimseden vazgeçemiyorsunuz
Ben oyleyim evet ama kizim cok dobra yanlisi kabul etmiyor yigenlerimi sileli cok oldu zaten biliyorum. Gercekten cikmazlardayim...
Durumun zor bir şey de diyemiyorum desem de yapamam diyorsun
Yanlışı kim kabul eder ki
Kizim cok samimi oldugu baba tarafindan 2 kuzeni vardi nisanlandiktan sonra kizlar durduk yere kizima sirt cevirdi. Bunun disinda diger cok iyi oldugu dostum dedigi insanla arasi acildi kendimde okudum mesajlari kizim sucu yokken bile kalbini kirmadan birsey mi yaptim dedim demis? Cevap bile almamis. Kizim icin hersey fazla olmaya basladi. Neden boyle oluyor Anne neyi yanlis yapiyorum dedi? Ortada birsey yokken dostum dedigim insanlara bak dedi. Yigenlerimde burdan vurmus kizimi gecici arkadaslari var demisler...
Damat varlıklı kariyerliyse yeğenlerin kıskanmış olabilir
Kızını yalnız bırakma ya demek ki çok ön planda ki ilgi çekiyor bunu da kıskanıyorlar
Küçük bi şehir de mi yaşıyorsunuz
Kizim Bu olaylardan kendini iyice degersiz hissetmeye basladi. Belli etmemeye calisiyor ama oyle goruyoruz. Anne birsey desem Tamam diyecem diyor durduk yere boyle bir muamele Normal degil diyor.
Damat orta varlikli degil.
Bence kızın her şeyden önemli
Kizin hakli kızın mı önemli yigenlerinmi
Kizim onemli tabi. Ama onlarda yigenlerim ellimde buyuduler. Cocukluktan beri devam ediyor bu.
Kızını neden dışliyorlar peki
Bilmiyorum. Kizim cok agladi zamaninda. Oda bilmiyor. Kizimda bende biktik artik bu kavgalardan kizim dün bana samimi olursan onlarla bitti dedi.
Yigenlerine hiç sordunmu neden böyle aranız kötü die
Sordum yok birsey dediler oyle diyene ne sorabilirim ki daha? Kizim nefret ediyor onlardan. Evde biri onlarla samimi olmaya kalkarsa kiyamet kopuyor.
Yaşları kac
Yaslari onemli degil olgunlar. Benim yasim 50
Ne yapmam lazim bilmiyorum
Zamanla düzelir diyicem bugune kadar duzelmemis
Duzelmedi. Ezelden boyle. Kizimin tahammulu kalmadi rest cekti bana dün: (
Sana dayanamaz annesisin sonucta
Yuzune kapadim dün sinirden bana oyle dedi diye. Geri aramadi bile. Biktim artik anne dedi.
Kizin haklı abla.
Yigenlerimi seviyorum ama ellimde buyuduler
Tamam benimde annemin öyle ama annem arada mesafeyi tutuyor valla
Ben zorlaniyorum...
Valla abla ben sana şunu diyim. Kizin yarın öbür gün terk ederse haklı bir yerde. Evli bir de herkesin laf demesi daha da kolaylaşır. Zorlanmak doğal ama yapacak bir şey yok.
Dün rest cekti zaten samimi olursan bitti dedi.
Saçmalamasın yahu
Kizim cok inat. Kizimi disladilar cok kavgamiz oldu onlar yuzunden. Kizim birtullu affedemiyor hatta nefret besliyor onlara. Evli kendisi Şu an ve bana sen benim annemsen samimi olmicaksin dedi. Yoksa biter dedi.
Öyle bir şey mi olur kızın anlaşamıyor diye sana böyle bir şart sunması çok saçma kaldı ki böyle bir rest çekmeye de hakkı yok
Kizima kotu davraniyorlar goruyorum... kac kere konustum olmadi. Devam ediyorlar. Kizim uzuldu cok. Anliyorum kizimi. Benimde onlarla yazistigimi gordugunde bana kiziyor. Destek istiyor benden veriyorum ama onlarda ailem benim
Kesinlikle yani senin kızın olabilir ama o da artık yetişkin bir birey ilişkileri kendisi yönetmesi lazım böyle bir konuda sana rest çekmesi gereksiz bence
35 yaşında kızı ne zaman büyüttün evlendirdin 😅
Yasim 50
Anladım bence oturup konuş iki tarafla da sizin sorununuz beni ilgilendirmiyor iki tarafta büyük herkes kendi kararını kendisi versin ve kimse kimsenin kararını etkilemesin
Kizim o konuda cok kontrolcu. Yanlis anliyor beni. Ben samimi degilim. Bana yasiyorlar bende cevap veriyorum. Kizimda seni sevdiklerini mi saniyorsun? Zamaninda senide disladilar sirf bana inat olsun diye yaziyorlar senden o yüzü bulduklari icin cesaret ediorlar hala dedi. Sen yaraniyorsun ben yaranmiyorum dedi.
Bence kızın düşüncesini değiştirmeli bu senden değil ondan kaynaklanıyor. Yani olgun yaşa gelmiş kadının bunları düşünmesi beni şaşırtıyor. Yani isteyen istediği ile görüşebilir kimse kimseye rest çekmemeli kaldı ki annesinin
Evet kizimda bana hic destek olmuyorsun diyor. Bu konuda tartisiyoruz hep. Oglum gelip giderdi hafta sonlari yigenlerime onünü kesti gitmiceksin dedi kanina dokunmuyormu senin ablanin hakkinda neler dedi onlar senin haberin var mi dedi? Oglum bunun uzerine gitmeyi kesti.
Hayir burdan konusalim
Aslında merak ettim kızı ve yeğenleri için bu kadar uğraşan anne kimmiş diye
Bence kızın biraz olayı abartıyor gibi geldi. Öyle olmasa bile bırak kendisi konuşmasın neden insanların konuşmasına engel olmak istiyor.
Destegimi istiyor cunki. Bana kiziyor senin yuzunden boyle yapiyorlar diyor. Sen yüz veriyorsun onlarda cesaret buluyor diyor. Ben tek basima savasiyorum ama sen boyle yaparsan onlar anca arkamizdan gulerler diyor. Kizi ayri annasi ayri diye diyor.
Belki de bu kızının yaptığı bir kuruntudur
Olamaz mı
Kizim yeni evlendi. 2 ay oluyor. Dugununde bana yardimci oldu hepsi. Kizim gelinligi ile geldi eve hicbiri kalkip birsey yapmadi. Kizima birsey demediler bile yokmus gibi. Cok zoruma gitti laf soktum. Kizimda Anne neden kiziyorsun herzamanki halleri dedi. Bu tür seyler iste... insan kizar... kizimda bana oyle yaptiklari icin bana kiziyor yanimda durmadigini biliyorlar diyor...
O zaman kızının yanında ol diğerleri olmasa da olur
Yapamiyorum... kizim degerli ama ailemde degerli
İşin zor ne diyebilirim ki o zaman dediğimi yapacaksın
İlginç