Telefonum bozuk mu yoksa hattım mı çizik?

Selam arkadaşlar. Ya benim telefonumda bir sorun var 1 haftadır hemen hemen. Nokıa C-3Pembe kullanıyorum. Hattım takılıyken arada bir gün içinde çekmiyor. PIN istiyor. Sonra tekrar açıp kapatıyorum.Yine gün içinde oluyor. Başka tele takıyorum bu sefer sıkıntı olmuyor. Başka bir hattı da beim tele takınca sıkıntı olmuyor oda. Acaba benim hattım çizildi mi? Ama başka tele takınca çekiyor. Telde de sorun yok çünkü başka hat takınca çekiyorr.. Of yaaaa...
Telefonum bozuk mu yoksa hattım mı çizik?
Cevapla