Arkadaslar komsum beni çok rahatsız ediyor?

Arkadaslar ben 3-4 senedir alt komşularım ve çocuklarından cekiyorum o kadar biktim ki size anlatamam. Kisin sürekli evde çocuklarını dövüp bağırıyorlar birbirleriyle kavga ediyorlar etmeseler bile herif sürekli mac izliyor ve bağırıyor geceleri ve inanılmaz rahatsiz oluyorum. Bizim en ufak bir gürültümüz gelse mesela bir gun ağlıyordum ve bi anda yukarı vurmaya başladılar. Yazın da çocukları garajda top oynuyor ve arabalara geliyor diye uyarınca kadin bana saldırmak için kapımı çaldı. Çocuklarını da bana karşı doldurmuşlar çocuklar beni gördüklerinde bagirarak SISKO şeklinde alaylarda bulunuyorlar ve aileleri de buna karşı çocuklarını uyarmıyor. BEN BUNLARI SIKAYET EDEBILIR MIYIM NASIL SIKAYET EDEYIM LÜTFEN YARDIMCI OLUN
Arkadaslar komsum beni çok rahatsız ediyor?
Cevapla