Ailemle eşim arasında kalıyorum. Yaşayan var mı bu durumu 😭?

Ailemle eşim arasında kalıyorum. Artık o kadar yoruldum ki herkesi bırakıp gidesim geliyor. Hamileyim, bebeğim olacak bunlar sürekli birbirine laf edip duruyor. Ailem eşimin sorumsuzluğundan şikayet ediyor, eşim ailemle konuştuğum zaman aramızın bozulduğunu düşünüyor. Ailem eşimi bir türlü beğenmiyor, bunda eşimin de payı var benim de ama artık beni arada bırakıp kin kusmalarından bıktım. Çok kavgamıza şahit oldular. Aramızdaki problemlere ister istemez bu zamana kadar çok dahil oldular. Şimdi de sevgimize kadar laf ediyorlar. O seni sevmiyor, eninde sonunda ayrılacaksınız vs. Boşanayım mı diyorum susuyorlar. Allah'ım kafayı yemek üzereyim. Bu durumda ne yapmam lazım? Yaşayan var mı? 😭
Ailemle eşim arasında kalıyorum. Yaşayan var mı bu durumu 😭?
Cevapla