Ek olarak garsonluk yaptım paramı vermediler + sigortasız çalıştırıyorlar herkesi günlük olarak. Polise gitsem bir sonuç alır mıyım?

Ek olarak garsonluk yaptım paramı vermediler + sigortasız çalıştırıyorlar herkesi günlük olarak. Polise gitsem bir sonuç alır mıyım?

Çünkü mesela artık para değil sadece zarar görmelerini istiyorum.. polisler ilgilenirler mi?
Ek olarak garsonluk yaptım paramı vermediler + sigortasız çalıştırıyorlar herkesi günlük olarak. Polise gitsem bir sonuç alır mıyım?
Cevapla